Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

piątek, 11 listopada 2011

Jesienią liście się rumienią, czyli takie tam malowanie

Ćwiczę dalej. Co prawda jakość moich malunków dalej jest poniżej krytyki, to ciężko mi pohamować się przed kolejnymi prezentacjami. No cóż, może kiedyś nauczę się porządnie malować kreskę i rozcierać cienie :).

Dziś makijaż w kolorach jesieni z wykorzystaniem paletki Beauty UK Earth Child. Naprawdę piękne kolory są w tej paletce. Polecam, na jesień jest idealna.



Do zmalowania tego "dzieua" użyłam:


Paletki Beauty UK 4 Earth Child- wszystkich brązów i kremowego
Eyelinera Wibo
Bazy Essence You Rock!
Tuszu Avon Extend- już nie mogę się doczekać, kiedy go wykończę
Pędzelków- kulki z Essence, pędzelka z Rossmanna i pędzelka do eyelinera z Manhattan

Ratunkuuuu! :)

40 komentarzy:

  1. marudzisz, ten makijaż jest całkiem ok! No i widać postęp;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Głupoty gadasz ;) coraz lepiej Ci idzie z kreską ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny:)
    kreska Ci swietnie wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież ładnie wyszło! :) Paletka ma super kolory, kusisz nią, kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest dobrze!! :))) A ten cień ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, fantastyczne połączenie tych cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny makijaż, jesteś dla siebie zbyt surowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny makijaż, takie są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne oczko :) kreska też, szkoda że ja takiej nie umiem robić :(
    zapraszam do mnie- DENZEE.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jest źle, bardzo ładna kreska ci wyszła :) też obecnie uczę się posługiwania pędzelkami, rozcierania, cieniowania itd ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. coraz lepiej :) kreska wyszła Ci super tylko trochę szkoda, że roztarta ? A co do makijażu - sama jestem totalnym laikiem w dziedzinie cieniowania :D Nawet step by step to dla mnie czarna magia ;* wiec nic sie nie martw, jest coraz lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paletka faktycznie ma typowe jesienne kolory.
    Co do kreski - tak jak w poprzednich komentarzach napiszę, że jest OK :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podoba, kreska coraz lepsza :)! makijaż idealny na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest coraz lepiej :) Kreska na plus!

    OdpowiedzUsuń
  15. dobrze Ci przeciez wyszla, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wyszło. :) też mam ten eyeliner z wibo i go sobie chwalę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cieszę sie, że paletka CI pasuje!!:) Maluj dalej bo jest super!:) a do kreski uzyj po prostu czegoś lepszej jakości.. bo ułatwi Ci jej wykonanie i efekt bedzie lepszy, bo kształt jest bomba, tylko sam efekt marny przez to 'czarne' coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta kreska jest cudowna, chciałabym umieć taką malnąć;)
    A paletka wydaje się bardzo symapatyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie oceniaj się tak krytycznie, bo wykonałaś bardzo ładny, naturalny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a mi sie bardzo podoba :) przynajmniej ćwiczysz, ja szybko sie zniechecam, tym bardziej że nie mam pędzli do makijażu (teoretycznie brat mi je sprezentował z iHerb ale ida i ida i ich nie widac)

    OdpowiedzUsuń
  21. Albo ja już zgupłam do reszty, albo - no nie wiem. Mnie to się serio podoba, oczyma wyobraźni widzę, że musisz w tym świetnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. makijaz wyszedl Ci swietny! :)
    wreszcie widzimy makijaz!

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietna kreska:)))bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie Ci ten makijaż wyszedł :) nie marudź :D

    OdpowiedzUsuń
  25. wygląda bardzo fajnie, więc przestać kokietować, że ci nie wychodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładne kolory w tej pletce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cieszę się, że w jakiś sposób mogłam pomóc :D sama długi czas szukałam swatchy :) No niestety ja jestem bledzioch dlatego tylko 208 wchodzi w grę... (chociaż bardzo mnie kusi żeby spróbować jeszcze 209, jakby był wtedy taki odcień na aukcji to na pewno bym kupiła) mam nadzieję, że 210 będzie Ci pasować, chociaż jak sobie przeglądam różne Twoje swatche to też raczej bledzioch jesteś jak ja :( tak mi się wydaje... Dlatego kompletnie nie wiem, co Ci poradzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie jakieś tam malowanie, tylko bardzo fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  29. tak ładnie zawsze na mnie patrzy to oczko z paska bocznego :)

    OdpowiedzUsuń
  30. To wygląda amatorsko, niechlujnie i po prostu źle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem amatorką :D. Co do reszty wypowiedzi - nawet jestem w stanie się zgodzić.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...