Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

środa, 23 listopada 2011

Bez tego ani rusz, czyli TAG: Kosmetyczne Must Have

Otagowały mnie .biemi i Quera. Lubię tagi, a ten wymyślony przez lifestyle wydał mi się naprawdę ciekawy, palnowałam w nim udział tak, czy siak :)

To może krótko o zasadach:
  • Wymieniamy 5 ulubionych produktów, które używamy codziennie- może to być kolorówka lub pielęgnacja (u mnie będzie to i to)
  • Następnie zapraszamy inne bloggerki do wzięcia udziału w zabawie. :)
 No to jedziemy z tym koksem. W mojej kosmetyczce nie może zabraknąć następujących produktów:


1. Kremu do rąk- mam suche dłonie, dlatego lubię wszelkiego rodzaju kremy. Na noc używam dość gęstych, treściwych kremów pozostawiających często tłustszą warstwę, ale krem do rąk "na dzień" muszę mieć inny. Moim ulubieńcem ostatnimi czasy jest Ziaja Kozie Mleko, która spełnia moje oczekiwania- jest lekka i szybko się wchłania.

2. Korektora. Obowiązkowym mieszkańcem mojej kosmetyczki jest korektor pod oczy, bez którego nie wyobrażam sobie życia. Na wypryski używam zazwyczaj bardziej kryjącego korektora niż pod oczy. Zdarza się jednak, że ten na wypryski gdzieś się zawieruszy- wtedy bez oporów sięgam po en w płynie. Aktualnie jest to Essence Stay All Day :)

3. Balsamu do ust. Jeżeli nie miałabym tego typu kosmetyku w swojej kosmetyczce, chyba wybuchłaby wojna. Bez balsamu do ust nie ruszam się z domu- a jak zapomnę wziąć to włażę do drogerii i jakiś kupuję. Staram się jednak mieć spory zapas w domu. Mam wymagające usta, dlatego nie zadowala mnie byle co. Obecnie używam Barbry różanej.

4. Tusz do rzęs. Mogę wyjść z domu bez podkładu, pudru czy cieni, ale bez tuszu się nie ruszę. Mam krótkie, dość jasne, właściwie niewidoczne rzęsy, dlatego lubię zaskakiwać, pokazując, że jednak je mam :). Ponieważ tusz z Avonu umarł, mam nowego przyjaciela z MIYO

5. Czegoś kolorowego na usta. Błyszczyk, pomadka- w sumie nie robi mi to różnicy. Co prawda mam wąskie usta, jednak raczej wybieram ciut ciemniejsze kolory. Ostatnio moje serce podbiła szminka Rimmela 077 Asia.

Nie taguję imiennie- jeżeli któraś ma ochotę wziąć udział zapraszam serdecznie :). Jeżeli nie macie się ochoty bawić w tagi napiszcie w komentarzach, jakie są wasze must have, z przyjemnością przeczytam.

40 komentarzy:

  1. Hej, ciekawa jestem tego tuszu z Miyo, jak się sprawuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy tag. Takich produktów to by i można z 10 wymienić.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Ilusive- jestem na razie zadowolona, ale używam za krótko, żeby szaleć z recenzją. W grudniu na pewno coś na jego temat skrobnę :). Jak na razie jedynym jego mankamentem jest ciut za długa szczoteczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez jestem ciekawa tego tuszu, i ciekawa jestem jak ten korektor fajny? - potrzebuję właśnie czegoś pod oczy. Zastanawiałam się nad tą pomadką z rimmela ale ostatecznie wziełam Airy Fairy, ta będzie następna;))

    OdpowiedzUsuń
  5. @Dejna- korektor jest całkiem niezły, kryje dość dobrze cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też nie wychodzę z domu bez czegoś na ustach i bez tuszu na rzęsach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny tag :) już zabieram się za odpowiedź na moim blogu... bardzo lubię tagi,

    u mnie na pewno znajdzie się też kremik do rąk bo o tej porze roku to konieczność u mnie :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto zagladac na takie zestawy kosmetykow i ogolnie na licytacje na allegro :) Czesto mozna trafic na perelki za niskie ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mi się udało, wstrzeliłam się jako 200 obserwujący :) Fajny pomysł na tag.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem jak kiedyś ludzie funkcjonowali bez balsamów do ust :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też zawsze muzę coś mieć na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tego tuszy z MIYO :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zestawienie :) Podpisuję się pod koniecznością stosowania balsamu do ust, korektora pod oczy i tuszu do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tusz i coś na ustach to również moje codzienne must have ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie jest sobie uświadomić taki kosmetyczny niezbędnik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tusz i balsam do ust- obowiązkowo, zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jesteś zadowolona z korektora Essence?

    OdpowiedzUsuń
  18. Super!! ja tez uwielbiam jasne pomadki!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam:*:*:**:*:

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiesz, ja tak czy siak mam 20% zniżki, ale szukam czegoś jeszcze tańszego. Może ktoś mi coś poleci i będę mogła kupić, jak skończę.

    Zawsze kupuję kremy do rąk Ziaji - są naprawdę dobre i zajmują mało miejsca w torebce.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kozie mleko :) naprawdę b.dobry krem :) Ostatnio także stał się ulubieńcem moich dłoni :)

    Obserwuję :) a w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten sam tusz do rzęs.Robi mi z nich pajęcze nóżki

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie tak samo krem do rąk i balsam do ust to coś co muszę mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  23. używam koziego mleka ale w troszkę innym opakowaniu ale też z tej samej firmyyy, uważam że jest świetny przed makijażem ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. oj mam ten krem do rak i niestety nie jestem zadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też się zbieram do tego taga, ale u mnie prawie sama pielęgnacja :) kremy z ziaji lubię, ale opakowanie mnie skutecznie zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
  26. pomadka jest naprawdę fajna! ale trzeba mieć idealne usta do niej, bo wszystko widać... no niestety, mat tak ma :) postaram się ja pokazać na blogu jak zrobię jakieś dobre zdjęcie w tej ciemnicy... słońce, wracaj!

    OdpowiedzUsuń
  27. Chciałabym kiedyś wypróbować ten tusz.

    OdpowiedzUsuń
  28. ostatnio chodzi mi po glowie ten tusz z Miyo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. moim must have, zdecydowanie jest tusz do rzesz, roz, podklad i buder ! zdecydowanie! chociaz ostatnio polubilam niebieska kredke na gorna powieke i czarna na dol , a do wewatrz biala : >

    OdpowiedzUsuń
  30. moim must have jest żel do mycia twarzy, żel do demakijażu, podkład, tusz do rzęs i błyszczyk. wychodzi na to, że nie muszę być wypielęgnowana, ale czysta i odrobinę wyretuszowana już tak;)

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie podobnie. Chociaż dorzuciłabym bibułki matujące :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O tak krem do rąk to u mnie podstawa. Nie chce sobie wyobrazac jakby wygladaly moje dlonie bez niego:D

    OdpowiedzUsuń
  33. 1 i 3- u mnie się bez nich nie obejdzie

    OdpowiedzUsuń
  34. Dorwałam w Naturze ten korektor. W najbliższym czasie będę testować :)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo lubię ten krem z ziaji :) teraz aktualnie go nie używam bo mam kilka innych ale na pewno do niego wrócę .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...