Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

niedziela, 2 października 2011

Przetłuszczająca odżywka do włosów tłustych, Ziaja odżywka "Mięta"

Uwielbiam kosmetyki do włosów. Szampony, odżywki, produkty do stylizacji. Rzadko zdarza się produkt, który kupuję więcej niż raz. Dużo częściej trafiam na takie, przy których żałuję, że się na nie zdecydowałam. Do tej niechlubnej kategorii należy właśnie odżywka "Mięta" firmy Ziaja.

Ziaja jest firmą, którą uwielbiam od lat za ogromny wybór kosmetyków i śmieszne ceny do tego. Ma swojej ofercie kilka perełek (np. nawilżający krem Calma), ale zdarzają się i buble (np. kakaowe mydło pod prysznic).

Odżywka "Mięta" niesamowicie mnie rozczarowała. Wcześniej miałam z tej serii odżywkę "Jojoba", która jakoś bardziej mi przypasowała.

Dlaczego nie jestem zachwycona tym produktem?
Po raz pierwszy spotykam się z produktem przeznaczonym stricte do włosów tłustych, który by je przetłuszczał. Do tej pory nie mieściło mi się to w głowie- po co mi więcej smalcu na głowie. Osoby z tłustymi włosami nie powinny jej stosować zgodnie z zaleceniem producenta (czyli bez spłukiwania)- obciąża i przyspiesza przetłuszczanie.

Minusem jest też opakowanie- takie jak mają ziajowe mleczka. Nie podoba mi się ono, ponieważ nie widzę ile produktu mi zostało. A rozkręcać to i wsadzać oko nie zawsze mam ochotę.

Jakie plusy?
+ ułatwia rozczesywanie włosów
+ pięknie pachnie- orzeźwiająca mięta idealnie sprawdziła się w czasie upałów
+ rzadka konsystencja mleczka- łatwo rozprowadza się na włosach

Nie jest to z pewnością produkt, do którego wrócę. Szukam dalej. Może skuszę się na opisywaną przez Basię i Mścisławę odżywkę wygładzającą.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetimonium Chloride, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Paraffinum Liquidum, Propylene Glycol, Menthia Piperita Leaf Extract, Urtica Dioica (Nettle) leaf Extract, Panthenol, Trilaureth-4 Phosphate, Cyamopsis Tetragonoloubs Gum, Sodum Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Mentha Arvensis Leaf Extract, Limonene, Linalool, Citric Acid.

Cena: 5 zł/200 ml
Dostępność: mniejsze drogerie, Schlecker
Ocena: 3/5

28 komentarzy:

  1. Ja muszę się bardziej zainteresować tymi odżywkami :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Oszkurde, nie skuszę się na to, nawet gdyby mi za to mieli zapłacić.
    Pfff - udał się dowcip producentowi, nie ma co ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. A szkoda , szampon z ziaji do przetłuszczających się jest super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, szkoda, że przetłuszcza. Muszę się bliżej zapoznać z tymi odżywkami, bo jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tę odżywkę, ale do włosów normalnych (niebieska) i powiem tak: za pierwszym razem nie byłam zadowolona, włosy wydawały mi się tłuste. Za drugim razem też nie spłukiwałam, ale nałożyłam naprawdę mało odżywki i wtedy super. Ładne włosy, nie puszyste (ale tego nie chcę, bo mam grube włosy), ale jakby same mi się prostują, choć są lekko pofalowane na końcówkach. Mięciutkie, łatwo się rozczesuje i układa, efekt mi się bardzo podoba ;).
    Co do mięty to nie próbowałam i chyba się nei skuszę..

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielka szkoda, bo lubie Ziaje i cena też jest dobra

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że nie działa, bo ziaja czasem ma fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. bez brokatu tez mozna dostac real red i coral reef

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet nie wiedziałam, że ziaja ma takie odżywki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie spotkałam się jeszcze z tą odżywką.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze wiedzieć- możliwe, że bym kupiła bo lubię ziaję. Podobno często produkty do włosów przetłuszczających się jeszcze bardziej je przetłuszczają bo pobudzają gruczoły łojowe do wzmożonej produkcji sebum.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię odżywek bez spłukiwania. Wszystkie obciążają mi włosy, bez wyjątku.
    Kakowe mydło to Twój bubel? A miałam na nie ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja uwielbiam kakaowe mydło pod prysznic, nawilża i niesamowicie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. to zapewne 'idealnie' dobilaby ona moje juz i tak obciazone wlosy ;) zreszta rowniez produkty bez splukiwania nigdy sie u mnie nie sprzewdzalu, jednak jeszcze z ta odzywka nie spotkalam sie na polce sklepowej

    OdpowiedzUsuń
  15. strasznie mnie ubawił tytuł posta :D i dzięki za ostrzeżenie, nie kupię jej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że się zawiodłaś :( Ale dobrze że uprzedzasz, bo planowałam wypróbować wszystkie lub chociaż kilka z tej serii, tę sobie daruję. Jutro kupię jakąś inną (do TŻ) i przetestuję ;) jak już będę znała efekty napiszę recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oo dobrze, że piszesz o tym - bo jestem zachwycona szamponami ziaji i właśnie chciałam dokupić odżywkę :) hehe piszesz ze masło kakaowe pod prysznic to bubel, a to jest moje ulubione mydło z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubie odzywek bez splukiwania... wole jak CZUJE ze mam umyte i splukane wlosy.Jedyne co nakładam to jedwab na końce.
    Raczej jej nie zakupie

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, bo produkt fajny w założeniu :(

    OdpowiedzUsuń
  20. a myślałam, że Ziaja będzie triumfować tymi odżywkami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja mimo wszystko cieszę się, że polskie firmy zaczynają 'coś' działać, raz lepiej, raz gorzej, ale powoli mają swój udział w rynku

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapach jest obłędny :)

    Zapraszam na http://rosalie-jones.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. oj mi się włosy lubia przetłuszczac, to pewnie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. i ja pierwszy raz o niej słyszę :) Obserwuję, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie skończyłam tę odżywkę i jestem z niej bardzo zadowolona. Mam mieszane włosy, tłuste u nasady i suche na końcach. Oczywiście nie nakładałam jej przy nasadzie włosów. Włosy po niej się świetnie rozczesują i są bardzo miękkie. Miałam już kilka odżywek i jak na razie, ta nie powoduje zmniejszenia objętości włosów, ale nie nadaje się do użycia bez spłukiwania, bo wtedy włosy są po niej tłuste.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...