Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

wtorek, 4 października 2011

Perełka wśród pomadek? Bell Glam&Sexy 44

Jakiś czas temu pisałam wam recenzję pomadki Glam&Sexy. Twierdziłam wtedy, że w mojej kolekcji były dwa odcienie, z których jeden zginął w tajemniczych okolicznościach.

Pewnego pięknego dnia, porządkując szufladę odnalazłam delikwenta. Mowa oczywiście o pomadce Bell Glam&Sexy nr 44.

Zdjęcie z www.bell.com.pl
 Na stronie producenta nr 44 to dość ciemny beż z domieszką różu. Na żywo: zwykły jasny beż z dość dużą ilością perły. Jest więc maleńka rozbieżność- dlatego też nie polecam zamawiać tych pomadek przez internet bez możliwości ich wcześniejszego obejrzenia- można się bowiem srodze zdziwić.

Ten kolor to naprawdę magik. Tak jak inne kolory z tej serii jest półtransparentny, ale w tym wypadku z naciskiem na transparentny- nie byłam w stanie go zeswatchować na dłoni- taki daje kolor.

Ust również nie barwi- za to pozostawia dość mocną perłową poświatę na nich. Totalnie nie w moim guście, ale może a nóż widelec, którejś się spodoba...

19 komentarzy:

  1. A ja lubie jego opakowanie heh :) Ciekawa pomadka, ja musze sobie w koncu jakas kupic, bo nie mam zadnej ;0 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem całkiem, ale ja ostatnio choruje na ciemne szminki wiec ta sobie odpuszcze:P

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor wyglada na fajny, ale tez nie lubie perlowego polysku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. na stronie bardziej mi się podoba niż na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny i to bardzo :) Ciekawe jakby u mnie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatnie i naturalnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna :) ale jednak nie w moim stylu, transparentnych nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na ustach wygląda jak błyszczyk, a nie szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również nie przepadam za perłowym połyskiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie, niezbyt mi się podoba.. Gdyby kolor był taki jak na zdjęciu to wtedy bardziej przypadłaby mi do gustu;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie zdjęcie mylące. Takze nie w moim guście, perłowy połysk przy niektórych odcieniach toleruję ale przy takich niespecjalnie mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na ustach wygląda całkiem ok :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wygląda źle, świetny ma połysk! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No u mnie się nie sprawdziła.
    Bardzo lubię te pomadki od Bell, swoją drogą muszę poszukać swojej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię jasne róże na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...