Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

niedziela, 16 października 2011

No powiedz, powiedz coś o sobie czyli TAG: Tell me about yourself award





 Zasady:
- napisz kto przyznał Ci nagrodę
- napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
- nominuj 15 blogerek

Tag przywędrował od mnie od Axxxy. Dawno nie robiłam tagu, dlatego zdecydowałam się odpowiedzieć na ten. Nie wiem czy ktoś chce coś o mnie bliżej wiedzieć, ale jeżeli...

7 przypadkowych faktów o mnie:

1. Jestem łasuchem- zdecydowanie nie należę do osób, które zostawiają coś na talerzu. Kocham jeść! Uważam, że to jedna z większych przyjemności w życiu- ale oczywiście z umiarem.

2. Nie mam talentów- nie potrafię ani śpiewać, ani tańczyć, ani szyć, ani malować, ani szydełkować, ani robić na drutach, ani gotować... Sportu też nie uprawiam.

3. Uwielbiam nosić berety, czapki, kapelusze i wszelkiego rodzaju nakrycia głowy

4. Lubię jeździć pociągami i tramwajami :)

5. Kocham język niemiecki- i nie umieram z miłości do angielskiego

6. Nie przepadam za owocami

7. Jak wakacje to tylko w górach- nie lubię smażyć tyłka na plaży :)

Nie nominuję żadnych blogerek, bo widziałam, że do bardzo wielu tag już dotarł. Robię mały bunt na pokładzie i nie taguję nikogo. Albo inaczej- jeżeli ktoś ma ochotę odpowiedzieć na tag, to niech czuje się zaproszony :)

15 komentarzy:

  1. A mi się język niemiecki wydaje taki brzydki ;) Też jestem łasuchem - witam w klubie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś podobnego - myślałam, że jestem jedyną osobą, która lubi niemiecki - hehe - zaskoczyłaś mnie :)

    Ja pociągami lubię jeździć, ale tramwajami - zależy jakimi. Tramwaje więc wymieniam w swojej wypowiedzi na autobus - tylko taki wysoki, dalekobieżny - i jest git.

    Jestem łasuchem, co więcej - jedyne rzeczy, na które ślinka mi nie cieknie to kwaśne owoce cytrusowe, kiwi, pęczak i kisiel.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od pewnego czasu jestem owoco-pochłaniaczem. :p I też uwielbiam nakrycia głowy, noszę kapelusz po Dziadku, jest genialny. :)
    A niemiecki - błeee. Za to "szprecham" po angielsku, włosku, łacinie, grecku, hiszpańsku i trochę po francusku. A w planach rosyjski. :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubisz niemiecki? O, jesteś chyba pierwszą osobą, o której wiem, że lubi ten język:).
    Ja za to nie lubię jeść;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię niemieckiego, ale nie umieram z miłości do angielskiego. Francuski jest piękny ;)
    Pozdrowienia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale się różnimy ;) nie lubię niemieckiego, wolę morze, a z całego serca nienawidzę pociągów i tramwajów, ale zazdroszczę Ci tego bardzo ;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam pociągi i tramwaje! I kurcze, chciałabym chociaż trochę lubić niemiecki, bo na razie nasz związek mogę określić jako skomplikowany.

    OdpowiedzUsuń
  8. ty nie tagujesz a ja nie pisze, dostałam otagowana przez 5 osób:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również kocham jeść :)

    a ja lubię angielski ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też lubię jeździć autobusami, tramwajami, samochodem i każdym innym środkiem komunikacji :P

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ja nie lubię jeździć tramwajem! :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny delikatny makijaż, 1 i 7- mam tak samo ale uwielbiam owoce i nie przepadam za niemieckim.

    OdpowiedzUsuń
  13. też zawsze myślałam, że nie mam talentu do niczego, ale już wiem że tak nie jest, nie mam po prostu typowych talentów, mam za to swoje nietypowe, np. świetnie marudzę (to jest żart, ale mój Tż-et mówi że jestem w tym świetna), a tak poważnie to np. zawsze byłam wysportowana i nadal jestem, jestem super słuchaczem i mediatorem i wiele wiele innych, Ty też na pewno masz do czegoś talent chociażby do pisania bloga;)
    Też lubię jeździć pociągami, uwielbiam, a odgłos pociągu mnie ekscytuje:) oczywiście wolę te stare pociągi, które głośno chodzą:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...