Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

poniedziałek, 17 października 2011

Miłe złego początki, czyli zoila maluje...

Wielokrotnie pisałam o tym, że w makijażu jestem żałosną ignorantką. Próbuję i próbuję a efektów brak. Dziś pokażę wam radosną "tfurczość" własną na potwierdzenie mojego beztalencia.

Wiele z dziewczyn wrzuca prześliczne makijaże. Pozazdrościłam im, nie powiem. Sama chciałabym tak łączyć kolory, jak wy. No niestety, przedszkolaki robią to lepiej niż ja.

Wymyśliłam sobie makijaż w swoich ulubionych kolorach- brzoskwini, brązie i fiolecie. A oto jak (nie)wyszło:

Oj, nawet aparat się przestraszył :)

A oto narzędzia moich tortur:

Baza pod cienie Essence You Rock
Kredka Basic 10
Paletka cieni Hean Hot Chocolate- cień brzoskwiniowy i jaśniejszy brąz
Cień MIYO 19 Glamazon
Cień My Secret Star Dust nr 4
Tusz Avon Extend

Proszę o krytykę- ale łagodną :). Dopiero się uczę. Bądźcie wyrozumiałe, nie jedzcie mnie i nie popijajcie Chianti.

41 komentarzy:

  1. Dla dodania charakteru przydałaby się jeszcze jakaś krecha. Np fioletowa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fioletowa krecha była, ale troszku gruba mi wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja szukam więcej zdjęc.. a tu koniec.. prawdę mówiąc makijażu nie zauważyłam, myślałam, że to są zdjęcia "przed"
    Sama uwielbiam mocny makijaż, ciemne ostre kreski.. ale wiem, że nie każdy lubi

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodałabym cieniutką kreskę eyelinerem, żeby zagęścić linię rzęs. Też jestem fanką takich odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ja też uważam ,że można by dodać krechę jakąś i zaraz byłby inny charakter :) chociaż ja mam bardzo delikatną urodę i dlatego takie makijaże jak najbardziej podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przejmuj się, ja też nie umiem się ładnie maslować, co dopiero używać cieni do powiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a co do paletek NYX, to osobiście wolę Catwalk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mozna też uzyć jasnego w kąciku i ciemniejszym w strone zewnętrzną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to tak: maluj mocniej rzęsy, bo prawie ich nie widać, użyj eyelinera/kredki do zagęszczenia rzęs i jasny cień w kącik oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o, ciekawe odcienie Twoich cieni. :) na moim monitorze niewiele widać jeśli chodzi o powieki, nie chcę się wypowiadać bo i ja dopiero uczę się malować oczy cieniami. ;)
    ale trzymam kciuki i obserwuję poczynania. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ...a mnie się podobają takie makijaże-widmo i już mówię, dlaczego.

    Otóż makijaż tego typu ma to do siebie, że wyglądasz atrakcyjniej, a ludzie nie zawsze wiedzą, dlaczego tak się dzieje, ponieważ nic nie widzą^^
    Sprawdziłam to nieraz na sobie :)

    Mnie tam się ten makijaż podoba, tym bardziej, że podstępny aparat fotograficzny prawdopodobnie olał wydobycie głębi i przykrył zdjęcie taką trochę mgiełką.

    Jeśli o mnie chodzi, ostatnio walczę trochę z makijażowym lenistwem i serwuję oczom mocniejsze barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja się nie znam. Też nie potrafię, ale na mój gust dziewczyny na pewno dobrze doradzają z tą kreską eyelinerem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo delikatny aż go nie widać

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też dodałabym krechę:) niewiele widać ale myślę że to kwestia czasu im wiecej zrobisz zdjęć tym będą lepsze ja tez jestem początkująca i moje zdjęcia wyglądają podobnie jak Twoje:) i narazie wstwiłam jeden makijaż, ale myślę że w końcu się przełamię i będę wstawiać częściej
    Ćwiczenie czyni mistrza:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj Kochana nie bądź dla siebie taka surowa, wyszło bardzo ładnie.

    Widzę, że wszyscy doradzają Ci tu eyeliner, a ja powiem tak - zrób kreseczkę, ale cieniem. Delikatniejszą, troszkę może nawet rozmazaną...

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem jesteś dla siebie zbyt krytyczna. Makijaż jest ładny i delikatny, cienie roztarte a rzęsy ładnie rozdzielone :)
    Polecam oglądanie filmików instruktażowych na YouTube, często dziewczyny pokazują krok po kroku jak wykonać nieskomplikowany i efektowny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nie bardzo idę w parze z makijażem. Więc nie wypowiem się za bardzo na temat. Ale ostatnio czytałam na jakimś forum jak malować oczy...
    Jednak jak narazie nie spieszy mi się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, tak, kreska i mocniejsze cienie, żeby troszkę oko przyciemnić :) Przynajmniej ja tak lubię, jak Ci się nie spodoba to się nie sugeruj :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest pięknie! Ale dodałabym ciemniejszy cień w kąciku oka i byłby perfekt :*

    Otagowałam Cię :)!
    http://moje-kosmetyki-byn.blogspot.com/2011/10/i-stage-baza-pod-cienie-korektor.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj widzę, że TAG już zrobiłaś... No nic, spóźniłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. po pierwsze - za dużo krytyki z Twojej strony; makijaż jest bardzo ładny! podoba mi się połączenie kolorków :)

    a po drugie podejrzewam, że aparat zjadł Ci kolory i że użyłaś lampy, co zawsze odbiera kolorom wyrazistości. ja metodą prób i błędów nauczyłam się, że najlepiej robić zdięcia bez lampy, ale za to z buzią przy oknie dla jak najlepszego, dziennego oświetlenia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobają mi się takie delikatne makijaże. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też jestem totalną ignorantką jeśli chodz o makijaż, nawet nie potrafię zrobić porządnej kreski eyelinerem :P dlatego ograniczam się do tuszu do rzęs i białego cienia, który nakładam palcem tuz pod brwiami dla rozświetlenia oka :)
    raz na czas, od wielkiego dzwonu używam brązowych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Delikatny, ale ladny :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  25. też nie jestem wprawiona w malowaniu oczu cieniami ;) Myślę, że gdybyś dodała kredkę, lub (nawet lepiej) eyeliner to efekt byłby bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie narzekaj:)! Moim zdaniem nie ma tu żadnego koszmaru tylko całość wygląda bardzo blado - może te cienie są kiepsko napigmentowane? I domyslam się że połowę intensywnosci pozarl aparat;)

    OdpowiedzUsuń
  27. wyszło wyszło :) bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nawet calkiem calkiem moja tez nie jest dobra strona:(

    OdpowiedzUsuń
  29. Zoila - przybliż mi, proszę, granice cenowe tych cieni z Hean...

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja też na jedno kopyto dodałabym kreskę i byłoby super :) Wyszedł bardzo ładny i naturalny makijaż! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję wszystkim za opinie :)
    Zajęczak- zależy od sklepu ale tak od 12 do 16 zł. Polecam, są bardzo dobre. Aparat zeżarł kolory, małpa jedna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja się na makijażu zupełnie nie znam, mam opadającą powiekę i się poddałam :) Twój jest ładny, podoba mi się, taki subtelny, ale brakuje mi kreski (tylko to umiem namalować i wszędzie bym ja wcisnęła ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja myślę, że też dodałabym kreskę eyelinerem - albo chociaż taką ciemniejszym cieniem przy linii rzęs. Co do makijaży to rozumiem Twój ból - sama się ledwie mogę przełamać, ale też myślę o zmalowaniu jakiegoś na bloga prędzej czy później (może później). A jasne kolorki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. A mnie się podoba! CHoć cieniutka kreska dodałaby charakteru, ale ogólnie bardzo ciekawe połączenie:).
    Nie przejmuj się, ja też niezbyt dobrze sobie radzę z malowaniem cieniami..

    OdpowiedzUsuń
  35. A mi się podoba :) Może masz źle napigmentowane cienie? No i możliwe, że baza kiepsko podbija Ci ich kolor

    OdpowiedzUsuń
  36. Odwagi!:)
    mocniej z tymi kolorkami:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie przejmuj się, większość z nas się dopiero uczy :D ja nawet według makijaży step by step zawsze coś zepsuję ;) A Twój makijażyk ładny, delikatny. Dodaj jakąś cienką kreseczkę eyelinerem i będzie inaczej - u mnie to duużo zmienia ;) bez eyelinera czuję się jak bez makijażu. Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Podoba mi się! Bardzo ładny i delikatny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładne kolory, podoba mi się to zestawienie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...