Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

poniedziałek, 10 października 2011

3 kroki do pięknych stóp z Biedronką. Peeling wygładzajaco-regenerujący

Bardzo lubię robić zakupy w Biedronce- bo i szybko i tanio, i blisko. Do niedawna kupowałam tam praktycznie tylko żywność. Kiedy pewnego razu usłyszałam o tym, jak rewelacyjny jest "peeling do stóp w pomarańczowym opakowaniu" poleciałam go kupić. Kosztował ciut więcej niż czekolada Wedla (ok. 2,50 zł), dlatego tym razem odmówiłam sobie czekolady na rzecz peelingu. Został wyprodukowany przez Torf Corporation dla Biedronki. Producenta można sprawdzić spisując cyfry z kodu o TU

Co mogę napisać na jego temat? Nie będę się tym razem rozpisywać, zrecenzuję w punktach;

- opakowanie zawiera 75 ml produktu- przy stosowaniu 2 razy w tygodniu peeling starcza na około 5 tygodni 
- dobrze ściera- nie ma się co czarować, przy większych zrogowaceniach przyda się tarka lub pilnik do stóp (osobiście polecam rossmannowski Fusswohl). Niemniej uważam ten peeling za wyjątkowo udany, ma ostre, dobrze ścierające drobinki (w przeciwieństwie do cynamonowego gluta Avon, którym mogłam chyba twarz peelingować nie stopy...)
-konsystencja- hmm, trochę taka jakby proszek do prania zmieszać z mniejszą ilością wody, pod koniec opakowania peeling dość trudno się wyciska
- zapach- jak mleczko do czyszczenia kuchenek (w końcu producent obiecuje cytrusowy zapach...)
- obiecanego nawilżenia nie zauważyłam, ale od tego jest krem, a nie peeling.


Bardzo przyjemny produkt. Co prawda konwaliami nie pachnie, ale z działania jestem naprawdę zadowolona. Uważam, że za 2,50 zł warto kupić- jak nie zużyjemy do stóp to można nim wannę umyć albo wyszorować kuchenkę.


Skład:
Aqua, Pumice, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Paraffin, Glyceryl Stearate Acid (and) PEG-100 Stearate, Cetyl Alcohol, Stearic Acid, Dimethicone, Aqua (and) Alochol Denat (and) Passiflora Quadragularis Friut Extract (and) Ananas Sativus (Pineapple) Fruit Extract (and) Vitis Vinitera (Grape) Fruit Extract, Lanolin Alcohol, Salicylic Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Allantoin Ascorbate, Butylospermum Parkii (Shea Butter), Cera Alba, Sodium Citrate, Tetrasodium EDTA, Citric Acid, Xanhtan Gum, Parfum, Limonene, Citral, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol


Cena: ok. 2,50 zł/75 ml
Dostępność: Biedronka
Ocena: 4/5

24 komentarze:

  1. Bardzo lubię żel-krem z tej serii, peelingu jeszcze nie miałam, ale na pewno kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, ja bardzo lubię kupować w biedronce, mam tam kilka ulubionych produktów kosmetycznych, ale tego jeszcze nie próbowałam ;) dzięki za recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to idealny peeling do stóp jaki kiedy kolwiek miałam.Nie warto przepłacać i kupować droższych.Dobrze ściera nie nawliża ale od tego mam krem do stóp

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez go mam :) i jestem z niego dość zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w sumie warto spróbować. Majątku się nie wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, kochana! Dziękuję Ci za ten link dzięki któremu mogę sprawdzić producenta - bardzo często bowiem denerwował mnie napis "Wyprodukowano w Polsce dla Jeronimo Martins, blablabla..." - myślę, że jako konsument mam prawo do pełnej informacji [ojej, zabrzmiało jak jakaś odezwa ;O]

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki z tej serii ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Parę dni temu kupiłam z tej serii krem do stóp i na razie testuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zazwyczaj do stóp używam peelingów które nie sprawdziły się na twarzy ;) i jeszcze nie udało mi się kupić czegoś konkretnie stworzonego dla stóp ;) ale ten zapach może trochę drażnić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie produkty z Bierdonki :D
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie miałam i raczej nie będę mieć peelingu do stóp,po co skoro mogę sobie zrobić normalnym peelingiem do całego ciała ;)?

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię ten peeling ale nie lubię go stosować, bo mnie w dłonie drazni :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam. Uwielbiam. Kupię ponownie ;)

    @MintElegance : w tym są ostrzejsze drobinki - w życiu bym takimi nie potraktowała chociażby ramion...

    OdpowiedzUsuń
  14. tanie i dobre. :) nie testowałam, ale słyszałam, że za moment pojawi się nowa oferta urodowa w Biedronce. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakos nie przemawiaja do mnie te kosmetyki sa słabe:(

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo go lubię przyzwoicie ściera a śmierdzi jak płyn do kibli

    OdpowiedzUsuń
  17. dobre z tym szorowaniem kuchenki :D Właśnie dzisiaj trafiłam na tę stronę do sprawdzania po kodzie kreskowym, ktoś na blogu podawał :) Przydatna rzecz! Cieszę się, że Ci pasuje, ja raczej takich rzeczy nie używam, może powinnam się przekonać? ale to kolejne kilka minut w łazience dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha, to szorowanie kuchenki mnie rozwaliło :P. Peeling muszę wypróbować koniecznie, nawet nie wiedziałam, że taka śmieszna cena:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten peeling do stópek, tylko jest aktualnie bardzo ciężko na niego trafić w Biedronkach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm nie miałam go, ale po tej recenzji chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. DO WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH !!!
    wARTO , NAPRAWDE WARTO IŚĆ DO BIEDRY NAWET NA KOLANACH
    PEELING Dość mocny .
    Cena mega
    RAZEM Z 2 INNYMI KOSMETYKAMI FOOT EXPERTIV TWORZY NIESAMOWITĄ PIELĘGNACJĘ STÓP

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...