Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

poniedziałek, 19 września 2011

Spacerując po wrzosowiskach. MIYO Nailed it! 07 Suede


Uwielbiam fiolet. Dobrze się w nim czuję, dlatego często noszę rzeczy w tym kolorze. Nie mam szczęścia do makijażu w tym kolorze, ale pozwalam sobie często na fioletowe paznokcie.

Gdy we wrocławskim Feniksie dopadłam do szafy MIYO nie wiem kiedy znalazł się w mojej dłoni lakier Suede... Kolor jak na zamówienie, bo o taki odcieniu fioletu, wrzosowym czy jak kto tam woli marzyłam od dawna. Nie rozumiem nazwy tego lakieru- "suede" oznacza zamsz. Nie widziałam nigdy zamszu w takim kolorze, a bardzo chętnie przygarnęłabym buty w takim odcieniu.

Buteleczka jest prosta (podobna trochę do lakierów Wibo Express Growth) bez żadnych udziwnień. Pędzelek jest dość wąski- niewiele szerszy od pędzelka w lakierach Celia Cafe, dlatego z pewnością nie przypadnie do gustu wielbicielkom szerokich pędzli.

Lakier jest dość rzadki. Trzeba nim dokładnie i bardzo uważnie pokrywać płytkę paznokcia, bo bardzo łatwo zrobić sobie prześwity. Dwie porządnie pomalowane warstwy wystarczą dla pełnego krycia.

Minusem jest trwałość- końcówki ścierają się już na drugi dzień.

Lakiery MIYO mają naprawdę swietne kolory i są tanie. Co prawda nie grzeszą trwałością, ale zawsze można je wspomóc utwardzaczem.

Cena: 5 zł/8 ml
Dostępność: Sprawdź TU
Ocena: 3,5/5

27 komentarzy:

  1. kolor jest super ale opiłuj kurde pazury!! ;D najpierw machnij ciemnym kolorem i wtedy nadaj im kształt ( będziesz lepiej widziała). U Ciebie wolny brzeg faluuuuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :D. Zdjęcie jest dość stare, ale nadal mam problem z wyprowadzeniem paznokci na prostą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tych lakierach :/ Człowiek zacofany jest ;) Czekam na Twoją recenzję tego masełka z Biedronki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek ;) takiego jeszcze nie mam w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten lakier i bardzo go lubię.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolorek, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny fiolecik, też lubię wszelkie fiolety.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny :) jesienny. Szkoda, że u mnie w mieście tylko miyo drops.. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie jasne fiolety, kolorek sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja muszę spróbowac, bo moje ręce bardzo ciężko zniosły lato.. a nie zaszkodzi, zwłaszcza za 9,99, warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam w pobliżu szafy MIYO, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie odcienie lakierów do paznokci! Sama posiadam bardzo podobny z Eveline, który w lecie był dostępny w Biedronce! ;)

    A tak na marginesie, to widziałam, że na Wizażu pytałaś gdzie można dostać lakiery z serii Safari we Wrocławiu. Wczoraj byłam na Zielińskiego i był ogromny wybór! Ale, ale... Już mówię dokładnie w którym miejscu ;).

    Stoisko znajduje się bardzo blisko wejścia, ale tego pierwszego od prawej strony, tego obok tych takich niewielkich sklepików (tam gdzie są hot-dogi, szewc i inne takie). Tam stoi pan, który ma wszystko ładnie i równiutko poukładane :D. Do tego znajdziesz mnóstwo cieni Butterfly i innych. Powiem Ci, że jak na bazarek wszystko tam jest czyściutkie i nie wygląda jakby było wyciągnięte jakiemuś potworowi z... No wiadomo :D.

    I na zielaku jeszcze jest stoisko (bardziej to przypomina sklep) z kosmetykami, gdzie znajdziesz chyba wszystko z Hean, Joko, Virtual... Nawet pękacze z Flormara tam znalazłam! Naprawdę polecam :D. Tylko pani sprzedawczyni trochę dziwna :P.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję ;) piękny kolorek lakieru ;)

    zapraszam do mnie: http://iwillbethereonly4u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kolorek lakieru ! :)

    zapraszam do mnie na bloga + nowa notka ! http://thalia-julkanowakthaliaofficalblog.blogspot.com/ - będzie mi miło jeżeli dodasz mojego bloga do obserwowanych i pozostawisz komentarz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam jeszcze przyjemności z tymi lakierami a już w głowie układam listę lakierów które chcę mieć! jak tylko zacznie się rok akademicki to chyba kilka pierwszych dni przesiedzę w maleńkiej drogerii w drodze na uczelnię - wielka szafa miyo i wiele, wiele innych ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny, ostatnio podobaja mi sie takie zgaszone fiolety:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny kolor *maślane oczy*. czekam z niecierpliwością aż te kosmetyki wreszcie dotrą do mojego miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kolorek, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  19. super :D podobają mi się te kosmetyki, ale jeszcze nigdzie nie dopadłam szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor śliczny, idealny na jesień, teraz już nic, tylko spacerować wrzosowiskami... hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten lakier jest obłędnie piękny! Kupiłam go zupełnie bez przekonania, bo kolor wpadł mi w oko, ale jestem zachwycona-mój najlepszy lakier ostatnimi czasy ;)) u mnie nawet trwałość bez zarzutu. również polecam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...