Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

piątek, 2 września 2011

Pożegnanie z cieniami. Bell Multi Mineral Anti-Age Concealer 02

Produktem, bez którego nie mogę się obejść jest korektor pod oczy. Moje okulary przykrywają trochę cienie pod oczami, ale jak je zdejmę przedstawiam obraz nędzy i rozpaczy.

Jak sobie radzę z cieniami? Oprócz nakładania żelu Flos-Lek kupuję różnego rodzaju korektory. W dzisiejszym odcinku bohaterem będzie korektor Bell Multi Mineral Anti-Age.

Co obiecuje producent?

Likwiduje oznaki zmęczenia oraz cienie pod oczami.  Połączenie aktywnych składników roślinnych  takich jak: proteiny pszenicy i wyciąg z nasion chleba świętojańskiego tworzy   Lift – Active Complex, który :
  • lekko napina i rozświetla zmęczoną skórę pod oczami,
  • daje natychmiastowy efekt wygładzonych zmarszczek i wypoczętego oka.
Delikatna i cienka skóra pod oczami od razu  zyskuje gładkość i napięcie.

Zawiera filtr UVB.
 www.bell.com.pl

Brzmi zachęcająco, prawda? Niestety korektor jest dość trudno dostępny stacjonarnie (tzn. zlatałam pół miasta, zanim udało mi się go kupić. W dodatku nie było odcienia, który chciałam (czyli jaśniejszego 01), dlatego wybralam odcień ciemniejszy- kupowałam go przed wakacjami, na opaloną skórę jak znalazł.

I faktycznie, na z lekko przybrązowioną skórą stapia się dość dobrze. Odcień 01 będzie natomiast dobry dla bardzo bladych osób- jest praktycznie biały. Brakuje mi takiego pośredniego odcienia między tymi kolorami. Zwłaszcza, że 02 lubi dodatkowo pomarańczowieć.

Może przejdę już do rzeczy.
Pierwsze, co mi się spodobało to opakowanie- takie jak błyszczyk. Po niezbyt udanym debiucie z korektorem po oczy w pędzelku taką formułę opakowania powitałam z ulgą.

Aplikator także przypomina taką błyszczykową gąbeczkę, ale jest na czubku delikatnie ścięty, przez co dobrze aplikuje się produkt pod oczy

Konsystencja korektora sprzyja jego aplikacji. Nie jest on bardzo rzadki, ale też nie gęsty. Łatwo się go wklepuje, nie podkreśla nieestetycznie zmarszczek. Ponadto ma przyjemny, delikatny pudrowy zapach.

A jak z kryciem? Całkiem nieźle. Oczywiście nie niweluje cieni całkowicie, ale dość ładnie je tuszuje. Oczy wyglądają na bardziej wypoczęte. Ponadto korektor nie wysusza skóry pod oczami. 

Nie używałam go wyłącznie pod oczy, bo nie byłabym sobą, gdybym nie kombinowała. Dużych niespodzianek nie pokrywa, ale z mniejszymi i zaczerwienieniami radzi sobie naprawdę dobrze.

Korektor jest trwały- po przypudrowaniu trzyma się cały dzień bez poprawek i bez osadzania się w załamaniach skóry.



Przed roztarciem...
...i po roztarciu

Lubię ten korektor i na pewno kupię go ponownie. Jednak następnym razem wybiorę jaśniejszy odcień. A wy macie swój ulubiony korektor po oczy?


Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, Peg/Ppg-18/18 Dimethicone, Cyclohexasiloxane, Dimethiconol, Sodium Chloride, Ethylhexyl, Methoxycinnamate, C30-45 Alkyl Methicone, C30-45 Olefin, Polysorbate 80, Ethylhexyl Gliceryn, Hydrolyzed Wheat Gluten, Ceratonia Siliqua Gum, Magnesium Aspartate, Zinc Glukonate, Phenoxyethanol, Trimethoxycaprylylsilane, Dimethicone
[+/- CI 77891, CI 77491,Ci77492, CI 77499]


Cena:  11 zł/8 g
Dostępność: stoiska Bell, mniejsze drogerie (swój kupiłam w DH Feniks)
Ocena: 4-4,5/5

20 komentarzy:

  1. Siostra przywiozła mi ją z Anglii i niestety ja jej nie używam i nie widze potrzeby jej trzymania u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, nie wiem czy ten korektor przydałby mi się na moje problemy trądzikowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja właśnie szukam fajnego korektora :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tajny temat to może 'zbyt drastyczna nazwa' ale musiałysmy gdzieś wybyć po wielkich wojnach youtubowych ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ten o ton jaśniejszy bo nie mogłam znaleźć 2 i jest dla mnie za jasny i wogóle nic mi nie przykrywa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam tego korektora właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. błyszczyk Avon stary jak świat chyba z 3 lata ma :D
    nałożony na korektor więc dlatego pewno taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mój korektor jest bardzo suchy (mam w kredce takie wysuwanej) i ciężko się rozprowadza. chyba się skuszę na ten za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mścisława chodzi o wojny offtopowe :D?
    Jastrzębianki na zmiany trądzikowe na pewno się nie nada- tu polecam korektor w kredce My Secret
    Karola tego typu korektory w kredce lubię, ale nie pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja generalnie nie używam korektorów :P. Mam jeden z Max Factora, który dostałam jako gratis i jest całkiem spoko, generalnie nie narzekam :D. Ale ten z Bell we Wrocławiu można przecież dostać na wyspie Bell w Magnolii :P. Nie wiem dlaczego obleciałaś pół miasta ;D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zzielona nie każda jest taką farciarą :). Wiem, że można w Magnolii, ale mam daleko :). Dotarłam do Rynku i tam kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pod oczy, gdy zakładam soczewki, używam korektora w podobym opakowaniu do tego, essence. Mocno nie kryje, ale sprawa, że mam świeższe spojrzenie

    OdpowiedzUsuń
  13. nie uzywam korektora. Ale mam zamiar kupic baze pod podklad "Bell" tylko nigdy nic nie mialam z tej firmy i bede probowac ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem z tych ludzi, którzy korektora pod oczy nie potrzebują:), może kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używam Dermacolu, ale rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uzywam Dermacolu od kilku lat:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uzyłam na oko rózu do policzków firmy, ktorej nie znam, wiec to absolutnie nie jest żaden cień :D Ale pigmentacje ma fantastyczna :)

    Masz rację powinnam chociaż te najważniejsze kosmetyki wymenić i już jest poprawka :)

    Co do korektora to tak moge juz powiedziec, ze mam swój ulubiony!: Essence w płynie Stay all day czy cos takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. poluję na ten korektor i póki co nie mogę go ustrzelić ; d ale kupię jak tylko znajdę wreszcie.

    bardzo fajny blog, obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też go bardzo lubię :) Ale używam na wypryski i zaczerwienienia, pod oczy raczej rzadziej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...