Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

sobota, 17 września 2011

Od stóp do głów, czyli oswajamy granat.

Przeglądając rozmaite portale i wasze blogi zauważyłam, że dość często przewija się w nich kolor granatowy. Czyżby granat miał być hitem tej jesieni?

Chciałabym dziś pokazać granatowe kosmetyki kolorowe z tanich firm, które nie zrujnują portfela- co nie tyczy się ostatniego kosmetyku, ale o tym za chwilkę :).

Oczy:

1. Kredki- tu udało znaleźć mi się dwie- jedną z firmy Bell, drugą z Miss Sporty
zdjęcie pochodzi z www.bell.com.pl
Cena: ok.9 zł

zdjęcie pochodzi z www.jolyndirect.co.uk
Cena: ok. 8 zł
2. Cień- oczywiście nie sztuką jest znalezienie odpowiedniego koloru w Inglocie czy MACu. Ja wybrałam dla was granat z My Secret, dostępny w drogeriach Natura.
My Secret Matt Eyeshadow 509
cena: 5,99
3. Tusz do rzęs 
Kiedyś prawie wszystkie firmy kosmetyczne miały w swojej ofercie 3 warianty kolorystyczne- czerń, brąz i granat (wystarczy przejrzeć katalogi Avon, sprzed 3 lat). Teraz problemem jest znalezienie brązowego tuszu, a o granacie często można zapomnieć. Na przeciw oczekiwaniom klientek, które marzą o kolorowych tuszach wyszła firma Golden Rose. W jej asortymencie możemy znaleźć zarówno granat, jak i śliwkę czy zieleń. Ostatnio o tych tuszach pisała Zzielona

Zdjęcie z www.goldenrose.pl
Cena: ok. 12 zł
 
Paznokcie:

Wydawałoby się, że tutaj sprawa jest najprostsza. Przecież mamy tysiące rozmaitych lakierów do paznokci w rożnych odcieniach niebieskiego. Jednak ta mnogość często jest złudna i niełatwo znaleźć odpowiadający nam kolor. 

Zdjęcie z ados.pl
Cena: ok. 6 zł
Ados Extra Long Lasting 566- najpiękniejszy odcień granatowego lakieru do paznokci, jaki udało mi się znaleźć. Jak wygląda na paznokciach? Zapraszam do aliczkii


Zdjęcie z facebook.com/GoldenRosePolska
Cena: ok 8 zł

Zdjęcie z bell.com.pl
Cena: ok. 12 zł
Zdjęcie z viperasklep.pl
Cena: ok. 4 zł

Zdjęcie z viperasklep.pl
cena: ok. 8 zł

Ciekawe lakiery z Vipery. Oba są określone przez producenta jako granatowe, a jak widać różnią się diametralnie :).

Usta

Jak od stóp do głów to w moim mini zestawieniu nie mogło zabraknąć granatowej pomadki. Co prawda nie mam zielonego (ups, granatowego) pojęcia, gdzie poza teatrem lub balem maskowym mogłaby znaleźć zastosowanie, ale jak mus to mus. Znalazłam jedną jedyną pomadkę w tym kolorze wyprodukowaną przez firmę Illamasqua. Cudo kosztuje około 16 funtów, więc trochę sporo. Pofarbowanie ust lizakiem Chupa Chups wyjdzie taniej (produkują w ogóle jeszcze te barwiące?).
Zdjęcie z illamasqua.com

Ubolewam nad tym, że nie udało mi się znaleźć granatowego brązera i różu :D:D.
A tak na serio: podoba się wam granat w makijażu? Widzicie się w tym kolorze? 

***
Zostałam otagowana przez Na Krawędzi. Bardzo dziękuję, postaram się szybko odpowiedzieć na tag :).

30 komentarzy:

  1. Granatowy róż można przecież sobie zrobić z cienia, haha :D. Ja generalnie jeśli chodzi o granat to preferuję tylko kreski i rzęsy, nic poza :P.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten granatowy cień z my secret i kredki też jakieś mam. no i lakiery oczywiście. szminki niestety nie :( a nawet mi się podoba ;) mogłaby jakaś tańsza firma zrobić granatową.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, widzę, że nie tylko mnie granat zaczepia w sklepach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się jednak nie "na mnie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Granat na moich ustach by pasował i mi się podobał ale gdzie bym się miała tak pomalować to nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam granat w makijażu oka, w formie cienia i kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ja kocham granat, ale raczej w dodatkach i ciuchach niż w makijażu.
    Chociaż ja i tak czatuję na granatową pomadkę.
    POzdrawiam
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie granat :) Obecnie mam go na paznokciach :D ale podoba mi się również na oku (może nie koniecznie moim).
    Granatowa szminka-never! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie granat i odcienie niebieskiego często goszczą w makijaży (i nie tylko) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, granat jest piękny, ale używam tylko w formie kreski na oku lub lakieru do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy jakoś nie byłam fanką granatowego koloru, ale w sumie taka kreska może ładnie podbijać zielone tęczówki...

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam już wystawy w granatowym wystroju,ale jeśli granat będzie hite, to nie bede szczesliwa.. Nie lubie granatowego koloru, nie pasuje do mnie i nie mam nic w tym kolorze (oprócz lakieru do paznokci).

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety, granat mi nie pasuje ;<

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post, a mnie przydałoby się oswoić z granatem:D Mam z nim duży problem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój pierwszy w życiu tusz do rzęs był granatowy. :D Na paznokciach lubię bardzo, a teraz moim obiektem pożądania jest granatowy (tudzież po prostu niebieski) liner. Cienie raczej mi nie pasują, jakaś taka "sina" w nich jestem.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się granat podoba jedynie na oczach, ewentualnie na pazurkach :) Chupa Chups dawno nie kupowałam, więc nie wiem, ale faktycznie często wyglądało się komicznie z tymi zabarwionymi ustami ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. modny nie modny, ja uwielbiam kolor granatowy:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Granat jest jednym z moich ulubionych kolorów w makijażu, dlatego mam w kosmetyczce cień My Secret. Niestety, osypuje się tak, że prawie go nie używam...

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się granatowa kreska na oku, granatowe cienie. no z pomadką to bym uważała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Granat jak najbardziej super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam granat w makijazu, z pominieciem ust ;) ... bo o ile wyglada ciekawie, to tez sobie nie wyobrazam wyjsc tak na ulice :D

    ale z drugiej strony nie tak latwo znalezc granatowe cienie, ktore na oku nie zrobia sie blade i szare...

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię granatowy kolor mam go obecnie na paznokciach :D Chociaż ciuszki wolę w turkusach i ostrych niebieskich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam ciemny granat - szczególnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tez jestem zawiedziona, ze nie znalazłas granatowego rózu :(:( :D:D:D ! A moze jeszcze granatowy podkład :0

    Ostatnio zakochalam sie w granacie, ciagle mam ochote na granatowe makijaze. Na paznokciach tez lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Granatowa szminka zapewne sprawdziłaby się jako dzienna szminka dla Gotki ;)
    Nie lubię granatowych tuszy do rzęs, bo nigdy ich na moich rzesach nie widać :], ale z fioletowymi i zielonymi jest tak samo.
    Natomiast podoba mi się granat na innych, zwłaszcza dobrze zrobiony makijaż oka

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobry granat nie jest zły. :)
    Ale co za dużo to nie zdrowo.
    Np. Ust na granatowo nie potrafilabym pomalować, ale kredką na górnej powiece, lub tusz do rzęs wydają się w porządku. :)
    Pozdrawiam.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne niebieskie lakiery do paznokci.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...