Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

wtorek, 6 września 2011

Letni projekt denko.

Dziś miałam nie pisać nowej notki, ale skoro zostałam otagowana...
Tag przekazała mi Estella (Magda), czyli autorka bloga Polish Makeup Bag

Jakie są zasady?
1. Umieść obrazek "letni projekt denko"
2. Wymień 10 kosmetyków tego lata: 3 do twarzy, 3 do ciała, 3 kolorowe  + 1 dowolny (możesz dodać ich zdjęcia i krótką recenzję)
3. Powiedz, kto Cię otagował – podaj link do kanału
4. OTAGuj 10 blogów tym TAGiem, podaj do nich linki
5. Poinformuj blogi o otagowaniu :)

 Może kiedyś wspominałam, że projekt denko w moim wykonaniu przypomina cyrk. Rzadko kiedy zdarza mi się kupić kosmetyk i zużyć go do końca. Walają mi się po szufladach różne resztki, które zazwyczaj wyrzucam, gdy stracą termin ważności. Dlatego znalezienie 10 kosmetyków, które zużyłam do końca (i których opakowań nie wywaliłam) było ciężkie.

No to jedziemy :)
3xtwarz
1. Bourjois Woda Micelarna- mój ukochany płyn micelarny. Świetnie zmywa, nie podrażnia.... Zamierzam o nim wysmarować odrębną notkę.
2. Barbra Aloe Vera Balsam do ust- na temat tego pana przygotowałam jutrzejszą rozprawkę. Jeden z lepszych balsamów do ust, jakie zdarzyło mi się używać.
3. Dermaglin Bio-maseczka przeciwtrądzikowa (Glinka kambryjska+Olej Jojoba+Arnika+Rumianek)- jedno opakowanie starcza na około 4 użycia. Bardzo dobrze oczyszcza, zwęża pory, ale nie wysusza. Łagodzi zaczerwienienia. Skóra jest po niej gładka, odświeżona i przyjemna w dotyku.
3xciało
1. Nivea Free Time, żel pod prysznic z mleczkiem aloesowym i karambolą- uwielbiam żele pod prysznic Nivea. Są przyjemne, gęste (choć słabo się pienią) i nie wysuszają (a nawet pokusiłabym się o stwierdzenie, że nawilżają). Ten żel był moim letnim ulubieńcem- lekko cierpki, owocowy. Polecam
2. Garnier Invisi Mineral Calm- naprawdę bardzo dobry antyperspirant. Na jego temat też przyszykuję odrębną recenzję, zasłużył sobie.
3. Eveline Serum Intensywnie Wyszczuplające+Ujędrniające- produkt z jedynej serii Eveline, którą lubię. Co prawda nie wierzę w to, że kosmetyk mnie wyszczupli bez ćwiczeń i diety- ten kosmetyk służy raczej zagłuszeniu wyrzutów sumienia :). Bardzo dobrze ujędrnia.

3xmakijaż
1. Maybelline Pure Mineral Foundation 04 Vanilla Rose- to produkt, który dostałam w prezencie. Jak dla mnie miał trochę zły odcień- po prostu pomarańczowy. Pół wypaćkałam, reszta przypadkiem wylądowała na podłodze. Słabo kryje (dużo gorzej niż 2 razy tańszy Basic). Dość dobrze matuje. Nie kupię ponownie
2. My Secret Loose Powder- to już chyba piąte wykończone przeze mnie opakowanie. Zasługuje na odrębną notkę.
3. Maybelline Lash Stiletto- o tym tuszu też napiszę więcej. Bardzo dobry, ale tylko, gdy jest świeży (inaczej niż Essence)

"Dowolny"
Produkt znany chyba wszystkim- "jedwab" z Biosilka. To kosmetyk, którego raczej używam sporadycznie, bo wysusza i obciąża moje włosy. Niemniej zawsze kupuję kolejną buteleczkę :)

Ufff, dałam radę.
Kogo taguję?
Hmmmmmmm... Aż 10?

1. Na Krawędzi
2. Kamyczek
3. SenseSensibility87
4. Wena
5. Simple_a_woman
6. Karola
7. Red Lipstick
8. Kleopatre
9. Paula
10. Natalia

Miłej zabawy!

15 komentarzy:

  1. Dzięki, odpowiem, jak będę mogła coś skombinować by było wszystko, bo kolorówek nie zużyłam jeszcze ;)



    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za taga, nie wiem czy dam radę znalezc tyle kosmetyków, które zużyłam, o zdjeciach to juz raczej mowy nie ma;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo zużyć :) wypatrzyłam puder My Secret, bardzo dobry produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za otagowanie - ciężko będzie znaleźć mi zużyte produkty, zwłaszcza, że pakowania od razu wyrzucam do kosza. Ale postaram się odpowiedzieć na tag :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najczęściej można je spotkać takich małych drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bourjois Woda Micelarna - uwielbiam!:) chociaż teraz zastąpiłam go AA.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za otagowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a kartkowki jednak nie bylo, jedynie pytala, udzielilam sie na lekcjii, a przyznam ,ze lektura bardzo fajna ;). no to milej zabawy :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tak samo z tym jedwabiem. zużywam, ciągle gadam, że obciąża i przetłuszcza włosy a i tak kupuję kolejną buteleczkę i używam, częściej lub rzadziej.
    Obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresował mnie My Secret Loose Powder.. :-)
    Nigdy o nim nie słyszałam.
    Płyn z Bourjois swego czasu mnie kusił, ale wciąż używam Biodermy..

    OdpowiedzUsuń
  12. o dziękuję za otagowanie :D ale zdaje się będę musiała się trochę namyśleć :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...