Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

piątek, 23 września 2011

Lakierowi ulubieńcy jesieni

Coś ostatnio lakierowo się u mnie zrobiło...

Dziś chcę zaprezentować lakiery, które zamierzam ukochać na jesień.
  • Rimmel Lycra Pro 330 Red Obssesion- piękna, głęboka, klasyczna czerwień. Dla mnie absolutny must have na każdą porę roku
  • Vipera Jumpy 167- uwielbiam szarości... Czasem łapię się na tym, że od stóp do głów jestem ubrana i pomalowana na szaro. Dlatego tego koloru nie mogło tu zabraknąć.
  • MIYO Nailed It! 07 Suede- wrzosowy kolor, w którym ostatnimi czasy jestem zakochana KLIK
  • Essence Into the wild Zulu- czyli tzw. "grzybek". W tym roku zamierzam go potraktować lakiem nadającym połysk.
  • Celia Cafe 25 Latte- o którym pisałam już wcześniej KLIK
A wy macie już jakichś ulubieńców? Jakimi kolorami będziecie malować paznokcie tej jesieni?

19 komentarzy:

  1. Vipera Jumpy 167 - mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na topie lakiery Barbry: Jesienny blues, Weekendowy Szał, Dżi aj Dżejn i kilka innych no i oczywiście Essence: Trendsetter, Must Have i Spicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez lubię szarosci:)
    ja tej jesieni jak zwykle bd malowac pazurki czym tylko zechcę;D

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się w zupełności, czerwień jest ponadczasowa i bardzo uniwersalna- o każdej porze roku wygląda pięknie :) Ja tej jesieni postawię na odcienie brązu i fiolety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery Rimmela są świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieje, że wpadnie mi w łapy jakiś ciekawy beż;) uwielbiam też wszelkiego rodzaju fiolety no i szarości jak najbardziej na wszystkie pory roku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kolorki chodź sama rzadko maluje paznokcie szarościami. Czerwień Rimmela piękna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaszalej z neonem co się będziesz "przyciemniać" na i tak beznadziejną polską jesień :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie miałam okazji używać żadnego z tych lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ja będę malować takimi kolorkami, na jakie będę akurat mieć ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miyo jest moim faworytem, niesamowity kolor

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię zulu :)

    A co do lakierów jakie będą wybierać- nigdy nie planuję, zależy to od mojego nastroju i od ubrań (chociaż częściej dobieram ubrania do lakieru, a nie odwrotnie)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się ten lakier Rimmela :)) jest super :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam ZULU :((( Nie udało mi się go kupić... Będziesz mnie nim szczuć! Oddawaj!

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie beda same żywe kolory alby rozweselic ta jesień! ;) zapraszam do mnie na rozdanie http://martusia-life.blogspot.com/;) Obserwuje! jeśli chcesz mozesz się zrewanżować! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne lakiery, to są akurat moje kolory
    pozdrawiam ciepło
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również mam ten lakier Zulu z Essence - fajnie, że można go nosić na dwa sposoby - na matowo i z połyskiem :) Dzięki, że mi o nim przypomniałaś, rzeczywiście będzie świetny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne kolory, choć osobiście nie przepadam za szarościami na paznokciach, źle się w nich czuję. W związku z tym faworytem został Rimmel- cudna czerwień.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...