Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

wtorek, 13 września 2011

Góralu, czy Ci nie żal? Catrice Absoulte Moisture 10 Gentle Nude, Essence 45 This is me

Dzisiejszą notkę chciałabym poświecić dwóm produktom, których nie ma już w sprzedaży. Jak oni mogli mi to zrobić?

Pierwszym z nich jest pomadka Catrice pochodząca z zachwalanej serii Absolute Moisture. Nie rozumiem polityki tej firmy, skoro wycofała tak dobry i popularny produkt. Nowych szminek wprowadzonych w miejsce AM nie kupowałam z prostej przyczyny- paleta kolorów AM była o wiele bardziej obiecująca (do tej pory żałuję, że nie kupiłam Spicy Coral...). Pod względem jakościowym pomadka  z AM (akurat nie trafiłam z kolorem, Gentle Nude nie bardzo mi pasuje) to jedna z najlepszych tanich pomadek, jakich zdarzyło mi się używać. Delikatna, kremowa, o dość specyficznym zapachu (takiego kremu waniliowego)... W dodatku działa jak balsam- nawilża usta (choć wiadomo- spierzchniętym nie pomoże). Z trwałością także jest przyzwoicie- 3 godziny to naprawdę dobrze, jak na pomadkę za 12 zł.
Opakowanie- bardzo solidne, metalowe w kolorze ciemnego brązu- można bez obaw wyjąć na mieście :).
Carice Absolute Moisture
010 Gentle Nude
Żałuję, że wycofano już te pomadki. Jakościowo bardzo dobre, niedrogie i przyjemne kolorystyczne. Echhhh........

Na pewno będzie mi także brakować pomadki Essence w kolorze 45 This is me. Intensywny, wesoły różowy róż. Piękny kolor, taki nietypowy. Łatwo można nim zrobić sobie krzywdę (bo jest dość krzykliwy), nałożony w zbyt dużej ilości daje efekt "baby z bazaru". Zazwyczaj nakładałam go nie dużo i delikatnie ścieram chusteczką. Szkoda, ze już więcej nie kupię tego koloru, poprawiał mi humor :)

Essence
45 This is me
Mimo, że Essence nie wycofało pomadek w ogóle, a jedynie zmieniło szatę ich opakowania mam wrażenie, że wraz z tym pogorszyła się jakość produktu. This is me (którą mam w starym srebrnym opakowaniu) pachnie chemicznie owocami, jest kremowa i nie wysusza ust. All About Cupcake (nowe opakowanie, odpowiadające kolorowi szminki) jest już inna- inaczej pachnie (nie tak intensywnie), jest mniej kremowa i wysusza usta. Hmmmm, może to tylko wrażenie, bo uprzedziłam się do koloru AAC :D.

Czy wy też żałujecie wycofania jakichś produktów?

12 komentarzy:

  1. Też żałuję zmiany pomadek catrice. Były rewealcyjne

    OdpowiedzUsuń
  2. Te szminki wyglądają jak błyszczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ;(
    AM Gentle Nude to moja ulubiona szminka! Oszczedzam ja jak moge:P
    Nie wybacze tego Catrice:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem w stanie zrozumieć firm, które wycofują z oferty bardzo dobre produkty;/

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się jeszcze nie zdarzyło, żeby wycofano mój ulubiony produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. AM są cudowne mam Gentle Nude i Spicy Coral obie uwielbiam u mnie jeszcze sporo jest różnych kolorów w koszyczkach wyprzedażowych i myślę czy kupić jeszcze jakąś ale ciężko znaleźć niemacaną. A nie mogę przeżyć wycofanego AOH jak go odkryłam wycofali i teraz oszczędzam jak mogę:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie próbowałam tych szminek Catrice, bo szafa C w mojej Naturze jest od niedawna :)

    Szkoda, że nie będziesz miała możliwości ich zakupu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam tak z firmą yves rocher- jak tylko znajdę coś dla siebie zmieniają całkowicie linie produktów. Muszę kiedyś wypróbować szminkę Catrice.

    OdpowiedzUsuń
  9. No niestety, Fit Me nie posiada tych cech...

    Ta szminka Catrice wygląda całkiem przyzwoicie, podoba mi się kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten jasniejszy mnie bardziej przekonuje, te pomadki z Essecne jakos do mnie nie przemawiaja... bylam dzis w Naturze, pełno maja drobinek (mimo, ze na zdjeciu wcale tego nie widać)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez nie wybacze wycofania AM ! Moj kolor to light purple :( Uzywam jej bardzo oszczednie. W niektórych Naturach jeszcze można dorwac resztki AM w koszyczkach wyprzedazowych, ale najpopularniejsze odcienie juz dawno wykupione :( Ogolnie to ja mam 'szczescie' do wycofywanych produktow: jak tylko jakis pokocham- firma go wycofuje lub diametralnie zmienia, tak bylo z moja ukochana szminka Astor, farba do wlosow, woda toaletowa itp itp. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. mam jedną pomadkę z nowej serii essence i nie jestem z niej zadowolona, nie daje koloru, jest transparentna i bardzo krótko trzyma się na ustach. co do catrice to jeszcze nie miałam żadnej pomadki z tej firmy, ale jakąś sobie na pewno sprawie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...