Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

czwartek, 15 września 2011

Denim Love, czyli jesienne nowości My Secret

Bardzo lubię kosmetyki My Secret produkowane dla Natur przez Pierre Rene. Jest tam kilka prawdziwych perełek, na które warto zwrócić uwagę.

Od  dłuższego czasu z dziewczynami z Wizażu miauczymy o jakiś fajny, matowy fioletowy cień. Chyba tym razem My Secret posłuchało klienta, bo z najnowszej limitowanej kolekcji, dostępnej od 22 września w Naturach uświadczymy w końcu fioletowe cienie.

Edycja nazywa się Denim Love i zgodnie z pierwszym członem tej nazwy powinna się kojarzyć raczej z niebieskościami. A tu oprócz błękitów są też szarości i wymodlone fiolety.

Na kolekcję składają się :
Trio 314 Daylight
Trio 315 Walk at sunset
Lakier 151 Storm Clouds

Lakier 152 Heather Mist
Lakier 153 Berry Lea
Kredka 8 Blueberry

Kredka 9 Plum

Zdjęcia pochodzą z: http://miasta-kobiet.naszemiasto.pl/

Bardzo podoba mi się ta kolekcja- szczególnie kredki i lakier Storm Clouds i Berry Lea. Cienie też są niczego sobie. A wam przypadła do gustu ta edycja limitowana?

15 komentarzy:

  1. miałam kiedyś ich jedną trójkę - cienie były beznadziejnie napigmentowane (tylko jeden z nich było widać na powiece) i do tego masakrycznie się osypywały... od tego czasu trzymam się od cieni tej firmy z daleka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj, smakowicie wygląda ten fiolet, ale ciekawe właśnie jak z pigmentacją??

    OdpowiedzUsuń
  3. Berry Lea będzie moja ;) i kredeczki może też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie jakoś My Secret nie przekonuje. Może to kwestia odcieni, tym odcieniem fioletu potrafię sobie zrobić piękny efekt podbitego oka :P

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiesz że mimo że znam z widzenia firmę my secret i ze słyszenia również to nigdy nie miałam ich kosmetyków? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. lakier Berry Lea ma piękny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten szaro niebieski lakier jest cudowny!

    zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. simply_a_woman też miałam jedną trójkę, ale z limitowanki. Pigmentacja jeszcze by uszła, ale kolory były od czapy.
    One_LoVe a ja nic nie wiem o minerałach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. no niestety też mam trójkę brązów z my secret i nie lubimy się niestety ; <

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiło mnie to trio Trio 315 Walk at sunset. Ciekawe jak będzie z pigmentacją...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałam się ostatnio kiedy będzie jakaś nowa kolekcja limitowana MySecret - i proszę - jest! Bardzo podobają mi się lakiery. Drugie trio cieni nie jest przypadkiem w stałej ofercie firmy? Miałam kiedyś prawie identyczną paletkę tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Może skuszę się na te różowo-fioletowe cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakiery chętnie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...