Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

środa, 28 września 2011

Burżujskie oczyszczanie za grosik. Bourjois Woda micelarna do demakijażu

O marce Bourjois słyszał chyba każdy. Wielokrotnie czytałam zachwyty nad ich różami czy podkładami. Niestety ich ceny przekraczają mój skromny, studencki budżet...

Kiedy pojawiły się zachwyty nad wodą micelarną Bourjois zapiszczałam ze szczęścia... Wszem i wobec porównywano ją z Biodermą (która notabene w mojej aptece kosztuje 66 zł). Zaraz jednak przypomniałam sobie, jakie marka Bourjois ma ceny. Tym większe było moje zdziwienie, gdy zobaczyłam, że płyn kosztuje zaledwie 15 zł. Czym prędzej wykończyłam swój micel AA (którego nie polecam, ze względu na klejącą warstwę, jaką zostawia).

Ta woda jest naprawdę genialna. Nie miałam jeszcze tak dobrego specyfiku do demakijażu. Jak dla mnie to produkt z samymi plusami :)

+ jest wydajna- jeden (góra dwa- zależy czego tam sobie naciapię) nasączony płatek wystarcza mi na zmycie twarzy, drugi na oczy
+ nie podrażnia
+ nie wysusza
+ nie zostawia klejącej warstwy
+ nie pieni się (jak micel z AA)
+ przyjemne opakowanie- dzięki kuleczce nie trzeba sobie łamać paznokci
+ dobrze zmywa- nie muszę intensywnie pocierać żeby usunąć resztki podkładu

Na minus można mu policzyć zapach- taki chlor z pudrem. Na szczęście jest delikatny i szybko się ulatnia.
Spośród wszystkich mleczek i płynów, które używałam ta woda jak na razie jest najlepsza.

Skład: Aqua, Glycerin, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Poloxamer 184, Coco-Glucoside, Phenoxyethanol, Tetrasodium Edta, Sodium Methylparaben, Citric Acid, Propylene Glycol, Bht, Nymphaea Alba Root Extract


A wy co polecacie do demakijażu?


Cena: 15 zł/250 ml
Dostępność: Drogerie Rossmann
Ocena: 5/5

37 komentarzy:

  1. mam i też uważam że jest to doskonały produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam żadnej wody micelarnej, denerwuje mnie zmywanie makijażu przy pomocy wacika. Bardzo podoba mi się tytuł notki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, a ja nie mam i chce miec..

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sama robię micel choć na ten mam ochotę od dłuższego czasu, wiec pewnie kiedys nabędę:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że napisała bo właśnie szukam jakiegoś zwywacza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam sobie z Ziaji Med micel :) 10 zł.
    Jeszcze nie testowałam, bo mam z BeBeauty, ale dobre ma opinie. Ten z Burżujski może kiedyś, teraz jestem w kropce, przez te testy na zwierzętach... sama nie wiem już co kupować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze okazji, ale tyle się naczytałam, że jeśli wykończę zapasy kupię ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę ją wypróbować :D oczywiście dodaję się do obserwatorów i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę musiała w końcu go spróbować skoro taki zachwalany ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam i bardzo lubię :) chociaż i tak jestem ciekawa biodermy... miałam czerwoną, ale dużo bardziej nęci mnie zielona. może mój budżet w okolicach grudnia się zregeneruje i w bucika sobie taką flaszkę biodermową sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tylko wykończę moją Ziajkę , koniecznie muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię :)
    polecam jeszcze micele perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Owszem, fajny płyn. Kupiłam w promocji i podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie się prezentuje, same plusy, może sama się kiedyś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam Biodermę, ale dobrze znać tanie i dobre micele. Ostatnio chciałam kupić, ale wybrałam inny z Perfecty, ale jeszcze nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę koniecznie spróbować. Przy okazji, nie polecam wody micelarnej SVR. Przy całej mojej sympatii do firmy, ten kosmetyk okazał się bublem.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię tę wodę a trafiłam na nią zupełnie przypadkiem - zmywa wszystko tak dobrze, że nie czuję pokusy wypróbowywania innych firm :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja na początku byłam nią zachwycona, ale przy drugim opakowaniu zaczęła mnie podrażniać i musiałam odstawić. Teraz używam tego żelu z Bebeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również do demakijażu używam tego płynu micelarnego, jest super :)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też uwielbiam ten płyn! I w sumie dla mnie on jest bezzapachowy a jedyną jego wadą jest wydajność! Strasznie szybko go ubywa :/. Ale na pewno kupię następny bo rewelacyjnie zmywa!

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe :)

    zapraszam do mnie + będzie mi miło jak zostawisz komentarz i dodasz do obs .:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem zaskoczona, albowiem ta marka kosmetyczna zawsze kojarzyła mi się z bardzo wysokimi cenami, a tu taka niespodzianka :)
    ja jednak chyba nigdy nie zrezygnuję z Ziaja:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny tytuł :D:D

    Ja też używam tego płynu i strasznie go lubię. Gdzie tylko się da trzymam jedną butelkę i ciągle robię zapasy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. również tego używam
    będę wpadać częściej + obserwacja ;DD
    zapraszam też do mnie
    www.agatatkaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Też byłam zdziwiona jego niską ceną :) Cieszę się, że Ci pasuje - ja go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja do zapachu nie mam zastrzeżeń. Płyn jest rewelacyjny jak za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ją i szczerze polecam dookoła wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Każdy płyn do demakijażu zostawia mi na twarzy lepką warstwę, a w mojej głowie świadomość, że twarz jest jeszcze bardziej brudna niż przed demakijażem. Mam obsesję na punkcie mycia twarzy żelem i bieżącą wodą zaraz po usunięciu make upu, więc zmywam z siebie ten cały syf i jest mi całkiem obojętne czy micel zostawia jakiś tłusty czy klejący film.

    OdpowiedzUsuń
  29. a ja go nie moge używam... uczula mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  30. O, muszę kiedyś wypróbować:). A ze swojej strony polecam płyny micelarne z Maybelline.. które NIESTETY nie są dostępne w sprzedaży, są dodawane tylko najczęściej do tuszów jako gratis:(

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam ten płyn :) najlepszy zmywacz makijażu jaki miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja już od dawna planuję zakup tej wody. Pewnie to zrobię jak wykończę aktualne "cuda" do twarzy :) Do oczu już od roku stosuję Bielendę dla oczu wrażliwych. Jest genialna! Pewnie wypróbuję jeszcze inne pozycje tej firmy, ale do tego konkretnego płynu wracam i wracać będę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo dobry produkt w swoim przedziale cenowym:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Używam tego micelka od dawna i bardzo go lubię :) Wcześniej też używałam Biodermy i generalnie uważam, że nie ma wielkiej różnicy - poza ceną oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...