Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

środa, 31 sierpnia 2011

Ulubieńcy wakacji? A może lata?

Dziś trochę dziewczyn opublikowało post z cyklu "Ulubieńcy". Jako wstrętna małpa, papuga jedna, musiałam zgapić :D

Choć moje wakacje jeszcze się nie skończyły, a lato kończy się teoretycznie w drugiej połowie września miałam problem z tytułem posta. Ale chciałam jakichś ulubieńców, to mam :D.

Część produktów już pokazywałam, o reszcie pewnie napiszę w najbliższym czasie.

Dobra koniec marudzenia, czas na konkrety.

1. Ulubiony zapach na lato czyli mgiełka H&M Ginger&Vanilla (pisałam o nim TU)
2. Lakiery (głównie ze względu na kolory, niekoniecznie jakość):
  • Vipera Jumpy 179- czyli lekko różowy pomarańcz (albo koral, jak kto woli)- TU
  • Eveline Colour Instant 625- perłowa mięta (kolor uwielbiam, ale ogólnie produktu nie znoszę- TU)
  • Sensique Exotic Flower nr 248- błękitek
  • Sensique Paradise Island- ostry, intensywny róż
  • Joko Find Your Color J104 mat Sea Story (notka szykuje się)
3. Błyszczyk Paese Milky Lips nr 605 (chyba)- piękny malinowy kolor, mój ideał- zapewne także na nadchodzącą jesień.
4. Carmex- tym razem wersja wiśniowa, która prześlicznie pachnie. Ma filtr, świetnie chroni usta i leczy różnego rodzaju "ziaziu"
5. Joko Mineralny Puder Spiekany- mimo tego, że nie do końca odpowiada mi jego zapach lubię go mieć na policzkach (TU)
6. Wydłużenie bez pajęczych nóżek- Maybelline Lash Stiletto
7. "Podkład" na lato- Basic Mineral Powder- TU

I to chyba na tyle. Znacie te produkty? Lubicie?

12 komentarzy:

  1. widzę że królowały koralowe i miętowe kolory:) ja jeszcze nigdy nie miałam carmexu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się jakoś złożyło :). Carmex polecam, ale to kosmetyk, który się albo uwielbia albo nienawidzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co to to ładne brązowe co tam leży? Róż? Cudeńko:D! Sama muszę napisać post z ulubieńcami wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To brązowe to puder Joko- teoretycznie nie róż ani nie brązer, ale na całą twarz to to się nie nadaje. Pisałam o nim niedawno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ten ostry róż Sensique - musiałam go komuś sprezentować, bo autentycznie od tej żarówy bolała mnie głowa :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ALkier eveline ma bardzo ładny kolor:) A bronzer JOKO wyglada bardzo ciekawie, musze w koncu kupic jakis róz/puder z JOKO. Duzo dobrego o nich slyszalam a poza tym bardzo podoba mi się ich "design";)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusi mnie ten pudro-podkład z Basic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mialam kilka z tych lakierow ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło, jak wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś zastanawiałam się nad Carmexem ale w końcu kupiłam Isanę i też byłam z niej zadowolona. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedys miałam i nie lubiłam tego tuszu maybelline

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne lakiery ;)
    aż dziwne, ale z tych wszystkich rzeczy,miałam tylko carmex. i mam, i zawsze będę mieć, bo go po prostu uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tusz maybelline mój ulubiony tusz od kilku miesięcy i oglądałam ostatnio ten puder Basic ale n razie muszę po zużywać to co mam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...