Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

piątek, 19 sierpnia 2011

Rozdają, to czemu nie skorzystać? Prozerpine i Kleopatre

Rozdanie u Prozerpine- La Rosa
Prozerpine przygotowała dla nas zestaw kosmetyków La Rosa, w skład którego wchodzą dwa cienie mineralne (w  odcieniach: Lapis i Aragonite) oraz wysuszacz i nabłyszczacz do lakieru w jednym.
Zgłaszać można się tu: KLIK
Liczę że mi się poszczęści, bo mineralne kosmetyki widziałam tyle, co świnia niebo.

***
Rozdanie u Kleopatre- Olay
Paznokciowa czarodziejka Kleopatre daje szansę na zdobycie kosmetyków Olay. W skład zestawu wchodzi:
  • OLAY Active Hydrating Krem na noc
  • OLAY Active Hydrating Emulsja aktywnie nawilżająca dla cery suchej, normalnej i mieszanej  
Zgłaszać można się tu: KLIK

***
Mam nadzieję, że kiedyś mi się uda coś wygrać.


3 komentarze:

  1. Co do komentarza na moim blogu :
    Kryje dość dobrze, nie zauważyłam, żeby jakoś zbytnio sobie z tym nie radził. A czy matowi ? Tego niestety nie mogę Ci powiedzieć, gdyż nie mam problemów ze świecącą cerą

    zmakeupizowani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twój blog - widzę, że zaczynasz :) zatem powodzenia, bo idzie Ci naprawdę dobrze :)

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze - z tym zaczynianiem, miałam napisać na innym blogu - również beżowym :< przepraszam za pomyłkę!

    Ale Twojego loga również obserwuję, bo jest super ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...