Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Początki bywają trudne, schody zaczynają się jednak potem.

Hej, dzień dobry, cześć, czy jak kto tam woli.

Długo myślałam nad założeniem bloga. Raz byłam zdecydowana, innym razem rezygnowałam z ostatniej chwili. Dlaczego? Właściwie nie wiem. Głównym powodem był może brak pomysłu na bloga, jakiego chciałabym prowadzić. Tysiąc lat temu prowadziłam bloga po tematyce "życiowej" (miałam 15 lat i wydawało mi się, że jestem niesamowicie dojrzała) :D. Teraz będę pisać na tematy różne, czasami tylko kosmetyczne. Chyba.

Zobaczymy na ile będę miała motywacji żeby coś skrobnąć od czasu do czasu.

Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie, zagubioną owieczkę na łono porządnych blogerów :).



3 komentarze:

  1. Halo - witamy w naszym świecie :) a ja tym bardziej bo też początkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przeczytałam wszystkie posty, moim zdaniem masz "pisane" - bardzo podoba mi się Twój styl :) i dziękuję za odwiedzanie mojego bloga, jest mi niezwykle miło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...