Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

wtorek, 30 sierpnia 2011

Pierwszy raz otagowana :)

Jakie są zasady?
  1. Napisz kto przekazał Ci nagrodę, podaj linka;
  2. Napisz 7 rzeczy o sobie;
  3. Odpowiedz na poniższe pytania;
  4. Przekaż nagrodę 10 innym blogom.

Nagrodę otrzymałam od simply_a_woman. Jest mi niesamowicie miło, bo jestem na Bloggerze zaledwie od 2 tygodnie. Przyjemnie jest być docenionym :)


CZĘŚĆ I
7 faktów o mnie? Hmm, na pewno chcecie wiedzieć?

  1. Uwielbiam czytać- pochłaniam wszystko, jak leci- od książek po ulotki reklamowe.
  2. Jako dziecko miałam długie włosy (za pupę), mama plotła mi warkocze i wpinała w nie kokardy. Dodatkowo zawsze nosiłam coś z cekinami- taka sroka ze mnie była.
  3. Aż do początku studiów pisałam wyłącznie piórem
  4. Chciałam zostać farmaceutką, ale w klasie maturalnej zorientowałam się, że biologia nie należy do moich ulubionych przedmiotów.
  5. Nigdy nie stosowałam żadnej diety- brak mi ku temu motywacji i ochoty.
  6. Uwielbiam pierogi mojej mamy :)
  7. Boję się wszelkiego rodzaju żyjątek- od pająków przez psy i koty po niedźwiedzie
 CZĘŚĆ II
Twój ulubiony kolor? Nie mam jednego ulubionego- uwielbiam fiolet, czerwień, szary...

Ulubiona piosenka? Sting "Fields of gold"

Nazwa ukochanego deseru? Tiramisu

Co Cię najbardziej wkurza? Dwulicowość, kłamstwo

Gdy jest Ci smutno to? Najpierw beczę, potem jem czekoladę, a następnie wściekam się na swoją słabość.

Ulubione zwierzę? Nie lubię zwierząt


Czarny czy biały? czarny

Twój największy lęk? choroba

Twoja najlepsza cecha to... jeszcze nie znalazłam, ale cały czas szukam :)

Codzienna postawa. Dziś na pewno nie będzie gorzej niż wczoraj.

Czym jest perfekcja?   Cechą, do której na pewno nigdy nie dojdę :)

Grzeszna przyjemność. słodycze (szczególnie mleczna czekolada)

Kogo taguję?
Otagowałam tylko 8 osób, bo nie chcę tego robić na siłę. Wybrałam te blogerki, jestem ciekawa ich odpowiedzi :)

    24 komentarze:

    1. Dziękuję Kochana :***
      Ja uwielbiam pierogi mojego taty (uwielbia gotować :D) :)))

      OdpowiedzUsuń
    2. Dziękuję bardzo!:* Również uwielbiam czytać!:D

      OdpowiedzUsuń
    3. Jak mogłabym mieć za złe? Uwielbiam tagi! Odpowiedź niebawem:))

      OdpowiedzUsuń
    4. też kocham czytać :)
      ja nie umiem pisać piórem...

      OdpowiedzUsuń
    5. znaczy się, strasznie wtedy bazgrolę...

      OdpowiedzUsuń
    6. a myślałam, że tylko ja taka bezduszna, co nie lubi zwierząt ;))

      OdpowiedzUsuń
    7. Idalia zazdroszczę kucharzącego Taty :D
      simply_a_woman bazgrolę bez względu na to, czy piszę piorę czy długopisem- nie ma różnicy :D
      Paula oj tam bezduszna :). Nie każdy musi mieć hopla na punkcie zwierzaków :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Dzięki :)
      Sting, tiramisu, nielubienie zwierząt- haj fajf ;)

      OdpowiedzUsuń
    9. ciekawe odpowiedzi i fajny tag ! :)

      OdpowiedzUsuń
    10. Ja też się boję pająków;). Co do nielubienia psów i kotów to przyznam, że się zdziwiłam, myślalam, że kazdy je lubi:D. Oczywiście nie piszę tego w negatywnym sensie, o po prostu mnie zaskoczyłaś;).

      Też bardzo sie boje chorób..aż do przesady. Mam małe zboczenie na tym punkcie:/

      OdpowiedzUsuń
    11. Jeśli chcesz, zapraszam Cię serdecznie na moje rozdanie. Nagrodą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :))

      OdpowiedzUsuń
    12. Dziękuję, właśnie odpowiedziałam :)!

      Ach te pierogi, też lubię !! :D

      OdpowiedzUsuń
    13. Dziwna sprawa- bac sie zyjątek :) ale są różne "schizy" hehe ;)
      Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

      OdpowiedzUsuń
    14. bardzo fajnie pisany blog, obserwuję ;))
      z jedynką mam tak samo, a czwórka mnie bardzo rozbawiła ;))

      OdpowiedzUsuń
    15. A ja uwielbiam zwierzaki, mam bzika na punkcie swojego psa. :)
      Jak przeczytałam po prawej stronie: szurnięta, momentami nieznośna, to jakby słyszała swoje TŻ mówiącego o mnie. :D

      OdpowiedzUsuń
    16. tez pochłaniam dużo mlecznej czekolady i uwielbiam zwierzaki ;)

      OdpowiedzUsuń
    17. @: dlaczego jesteś uprzedzona do lakierów Eveline?

      OdpowiedzUsuń
    18. @: no cóż. ten na prawdę jest fajny. Jak widać odpryski są, ale lakier przetrwał na moich paznokciach chyba 4 albo 5 dni. :)

      OdpowiedzUsuń
    19. Też sie boję żyjątek!
      pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    20. powodzenia ;)! kurcze, a w jakiej cenie jest ta "baza" pod lakier ? ;>

      OdpowiedzUsuń
    21. pająków też się boję, ale lubię inne zwierzaki ;p
      tiramisu <3

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
    Miłej zabawy :)!

    Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...