Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Lekko różowe latte, czyli na kawie w Celia Cafe

Zdjęcie pochodzi z www.celia.pl
Uwielbiam jasne lakiery. Od zawsze szukałam takiego jasnego koloru (beżu lub mlecznego różu), który będzie kryjący. Niestety przy lakierach, które do tej pory kupowałam nawet po 3 warstwach miewałam prześwity. Z kolei te, które przyzwoicie kryły nie były w odcieniach, jakie sobie wymarzyłam.

Pewnego pięknego słonecznego dnia, na początku sierpnia, jak burza wpadłam rozejrzeć się po drogerii nieopodal mojego domu. A że lubię grzebać, to gmerałam trochę ręką w koszyku z lakierami. Gdy chwyciłam lakier Celia Cafe 25 Latte nie posiadałam się ze zdumienia. Po pierwsze nie słyszałam o tej serii, po drugie- obawiałam się jakości.

Na stronie producenta odnalazłam informację, z 12.04.2011 o wprowadzeniu tych lakierów... No ładnie. Mój ideał jest w sprzedaży od kwietnia, a ja nic o tym nie wiedziałam. Ale do rzeczy.

Co pisze producent? 
Lakiery do paznokci Cafe marki CELIA idealnie kryją, tworząc gładką, lśniącą powierzchnię. Równomiernie się rozprowadzają, nie pozostawiając smug. Szybko wysychają i długo utrzymują się na paznokciach. Lakiery do paznokci Cafe marki CELIA pozwalają na szlachetny manicure w modnych odcieniach beżu, brązu i szarości.
Zdjęcie pochodzi z www.celia.pl

Lakiery dostępne są (o ile się je gdzieś znajdzie) w 4 kolorach:

25 Latte
26 Cappuccino
27 Mocca
28 Cocoa





"Wybrałam" kolor 25 Latte. Słowo "wybrałam" ujęte zostało w cudzysłów, ponieważ to był jedyny lakier z tej serii, jaki widziałam. Nie czułam potrzeby szukania dalej, bo po prostu się zakochałam. Kolor jest prześliczny, dość nietypowy. Dlaczego? Bo ten odcień jest swego rodzaju kolorem-kameleonem; raz wygląda jak beż, innym razem bardziej wpada w róż- zależnie od światła.

Pięknie prezentuje się na paznokciach. Tak elegancko. Ten kolor jest bardzo grzeczny, będzie pasował do każdego stroju.

Ale nie tylko kolor jest dla mnie ważny przy wyborze lakieru. Równie istotne jest krycie. Jak wspomniałam wcześniej, z kryciem u jasnych lakierów jest tak sobie. Celia obiecuje, że lakiery z serii Cafe wymagają jedynie 2 warstw. I co? Naprawdę starczą tylko 2 warstwy.

Producent obiecuje także szybkie schnięcie. Nie należę do osób cierpliwych i nie mam czasu na spędzaniu godzin na czekaniu aż lakier wyschnie. O nie.
Celia z obietnicy szybkiego wysychania także się wywiązała- cała "zabawa" zajęła mi około 20 minut.

Lakier jest ponadto niesamowicie trwały, wytrwał 5 dni bez odprysków. Kto jak kto, ale nie należę do osób, które tylko "leżą i pachną"- i garnki umyję i warzywa pokroję- wiele lakierów tego nie wytrzymywało. Celia dała radę.

Są jednak dwie rzeczy, które absolutnie  mi się nie podobają:

- DOSTĘPNOŚĆ!- a raczej jej brak. Celia ma naprawdę świetne kosmetyki, ale tragiczną sieć dystrybucji. Nie mam zielonego pojęcia, gdzie można kupić ich całą kolorówkę.
- pędzelek- mam małe paznokcie, nie lubię szerokich pędzelków, ale... Celia przesadziła z cienkością pędzelka. To nie lakier do zdobień! Takim małym pędzelkiem ciężko jest pomalować paznokcie bez smug.





Uwielbiam ten kolor i z pewnością będzie to jeden z moich jesiennych ulubieńców. Używacie beżowych lakierów? Macie jakichś faworytów?

Cena: ok. 6,50 zł/10 ml
Dostępność: yyyyyyyyyyyy
Ocena: 4,5/5


13 komentarzy:

  1. 28 idealnie nadałby się na jesień.
    Twój odcień też bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero zaczynam się rozglądać za takimi kolorkami :) Dodaje do obserwowanych. Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. w tym sezonie pokochalam takie kolorki! ;)
    zapraszam do mnie http://www.waffleshake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. siwetne są;)! ja uzywam bezowo-szarego z h&m i jest całkiem nieżly ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Wsystkie piekne!:D Tylko niestety nie spotkałam jeszcze kosmetyków Celii poza szminkami utlenianymi:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem skąd wytrzasnę, ale muszę mieć Cappuccino :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja raczej nie używam nudkowych lakierów, pędzelek faktycznie cienki

    OdpowiedzUsuń
  8. 26 i 27 jak dla mnie są najładniejsze, ale Twój na paznokciach też wygląda zachęcająco ;-)
    szkoda, że dostępność jest taka słaba - nigdy nigdzie nie widziałam lakierów tej firmy :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. narobiłaś mi chętki na moccę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny kolor. Tylko smuży(?).. a ja tego nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kolorek, bardzo mi się podoba :) do tego fajna nazwa - jestem kawoszem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. idelane kolory na nadchodzącą jesień ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...