Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

środa, 17 sierpnia 2011

Kryj się! Korektor antybakteryjny My Secret Fast Cover-Up


zdjęcie pochodzi z www.mysecret.com.pl

Jestem tajemniczą kobietą i wiele rzeczy ukrywam. Zazwyczaj są to różnego rodzaju niespodzianki na twarzy (bo język mam dłuższy niż ustawa przewiduje i wszystko wygadam, więc dochowywać tajemnic nie umiem). A że moja cera jest dość niesympatyczna i często wywołuje histerię z rana postanowiłam się z nią rozprawić.

Korektor My Secret nabyłam przypadkiem (jak wszystkie inne kosmetyki :D). Byłam  zniesmaczona brązerem, błyszczykami i lakierem tej firmy, ale korektora potrzebowałam na gwałt. Był jednak mały problem. Naprawdę nie wiem, dla kogo te firmy kosmetyczne produkują kolorówkę. Jak nie pomarańczowe podkłady, to bardzo ciemne odcienie. I weź ty, blada twarz, sobie coś dopasuj. Wybrałam odcień 02, bo 01 zalatywała pomarańczą. 02 jest trochę ziemiste, ale jak się opalę (lato!), to od biedy się wtapia. Do wyboru są 4 odcienie beżu i zieleń.


Korektor jest konkretny. Dość kremowy, miękki (ale nie ciapa), mocno kryjący i trwały (około 6 godzin bez poprawek). Ciężka artyleria do walki z "niespodziankami"- podsusza je i zakrywa. Ładnie kryje rozszerzone pory (pomalowałam korektorem cały nos i byłam zadowolona z krycia), ale ze względu na wysuszające działanie nakładam go raczej tylko punktowo.

Teraz będzie zdjęcie z gatunku "niesmacznych", dlatego wszystkie "obrzydliwe" osoby i dzieci poniżej lat 12 proszone są o opuszczenie strony. Oto "niedoskonałość" saute:
I po potraktowaniu jej korektorem:

Jest mała różnica, prawda?

Naprawdę polecam ten korektor. Jeżeli znajdziecie odcień dla siebie- warto spróbować.

Cena: 9,99/4,8g
Gdzie?: Drogerie Natura
Moja ocena: 4,5-5/5


8 komentarzy:

  1. Wow, niezły efekt jak na niecałe 10 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałabym się ,że może być taki dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewu tanie nie znaczy złe :)
    kleopatre ja też się nie spodziewałam, a to jak na razie mój ulubieniec na "wrogów"

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda bardzo interesująco,chyba się na niego skuszę :)
    zapraszam do siebie
    Obserwuję i liczę na to samo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe rozbawił mnie twój komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie znalazłam dobrego korektora na różne niespodzianki, ale widzę że czas się rozglądać za nim (albo wysłać mamę na przeszpiegi, bo ja możliwości tu nie mam :D)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest świetny, próbował juzż ktos antybakteryjnego fluidu my secret? jest równie dobry, polecam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...