Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

niedziela, 21 sierpnia 2011

Koralowy koktajl- Vipera Jumpy 179

Nie przepadam za "wściekłymi" kolorami na paznokciach, ale w końcu jest lato i można trochę poszaleć.

Lubię serię Jumpy firmy Vipera głównie ze względu na opakowania- malutkie, zawsze można je wcisnąć do napakowanej, jak krótki autobus w godzinach szczytu, kosmetyczki. Pojemność lakieru (5,5 ml) daje nadzieję na możliwość jego zużycia.
Paleta kolorów w serii Jumpy jest imponująca- szarości, błękity, róże, zielenie, czerwienie. Do wyboru jest 80 kolorów, więc można poszaleć. Wybrałam 3 lakiery, dziś opiszę jeden z nich- mleczy koral (taki rozbielony pomarańcz z różowymi nutami), czyli nr 179.

Do koloru nie mam zastrzeżeń- bardzo ciepły, napawający optymizmem. Kolor, jak wiadomo to jednak nie wszystko.

Plusy:
+ lakier ma dobra konsystencję, nie ciągnie się, nie jest też zbyt rzadki
+ "klasyczny" pędzelek
+ szybko schnie- 3 warstwy do 30 minut
+ na paznokciach trzyma się około 4 dni

Minusy:
- dla pełnego krycia potrzebne są 3 warstwy
- czasami ciężko znaleźć interesujący kolor na stoisku Vipery- grzebie się w plastikowej kuli pod czujnym okiem sprzedawczyni- nie przepadam, jak ktoś patrzy mi na ręce

Bardzo lubię ten kolor, ładnie podkreśla opaleniznę i "wesoło" wygląda. Mam jednak zastrzeżenia do krycia.

Cena: ok. 4 zł/5,5 ml
Dostępność: stoiska firmowe Vipery, małe drogerie
Ocena: 4/5

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor. Bardzo by się mojej mamie spodobał. Ale mama ma jeszcze mniej cierpliwości niż ja- dwie warstwy muszą starczyć i musi się długo nosić. Szkoda, że ten lakier z pożądanych cech posiada tylko jedną- kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kolorek taki naturalny :)
    dobre to że szukanie koloru pod okiem sprzedawczyni :D
    zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię jak trzeba kłaść 3 warstwy, dla mnie lakier ma kryc przy 2, bo inaczej spazmów dostaję:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ci się blog 'rozrośnie', to napisz do nich :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie przepadam za oglądaniem kosmetyków na tego typu stoiskach, ale czasami można się przemóc bo dla fajnych produktów warto ;). A paniami po prostu się nie przejmować :D. Ewentualnie poprosić o pomoc w szukaniu koloru ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam lakiery.. <3
    Obserwuję, zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliiczny kolor! Mam z jumpików nr 163 i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...