Zdjęcia i tekst są w znacznej większości mojego autorstwa (jeżeli coś pochodzi z innego źródła zostało to wyraźnie zaznaczone). Nie kopiuj! Jeżeli chcesz wykorzystać treść lub zdjęcia zawarte na blogu- zapytaj!

czwartek, 18 sierpnia 2011

Chronić usta latem? Lips Sun- sztyft na słońce SPF 30


Jako balsamomaniaczka dojrzałam tego lata do decyzji, że trzeba "filtrować" usta. Nie wiedziałam, gdzie kupić pomadkę z flitem za niewielkie pieniądze (chodziły słuchy o słonecznej Bebe, której nigdzie nie widziałam, a teraz dopiero znalazłam w Super-Pharm). Przy okazji zamówienia na doz.pl rzucił mi się w oczy sztyft Lips. Nie znalazłam na jego temat żadnych opinii, ale postanowiłam zaryzykować. No cóż...

Co obiecuje producent?
Lips Sun sztyft do ust intensywnie nawilża oraz chroni skórę ust przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych, wiatrem oraz solą morską. Tworzy przezroczysty filtr, dzięki czemu długotrwale zapobiega ponownemu wysuszeniu ust. Wysoki film anty-UV na poziomie 30 SPF pozwala zabezpieczyć przed słonecznym oparzeniem także inne wrażliwe miejsca: nos, policzki, uszy. Dzięki zawartości witaminy E i oleju z nasion bawełny sztyft natychmiast koi i zmiękcza suche, spierzchnięte usta, regeneruje pęknięcia i odżywia skórę. Sztyftem Lips Sun zalecane jest także punktowe zabezpieczanie m.in. znamion, pieprzyków, blizn, które nie powinny być opalane. Lips Sun ma orzeźwiając, cytrusowy aromat.

Moje obserwacje:
Od razu zaznaczam, że sztyftu używałam tylko i wyłącznie na usta, bo w takim celu go kupiłam. Koszmar- wysusza je! Producent zaleca wielokrotną aplikację w ciągu dnia- smaruję usta tak góra 3 razy. Mam tak suchą górną wargę, że się wścieknę. Zachciało się filtrów, to się teraz ma problem. Trzeba było zostać przy zwykłej pomadce Nivea, która choć nie nawilża, to większych szkód nie robi. Jedynymi plusami tego sztyftu są: zapach- identyczny, jak cytrynowa Mamba, opakowanie, z którego nie starły się napisy i to, że sztyft nie roluje się na ustach.


Skład: Isostearyl Isostearate, Cera Alba, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Lanolin, Candelilla Cera, Gossypium Herbaceum Seed Oil, Ethoxydiglycol Oleate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexylbenzoate, Copernica Cerifera Wax, Hydrogenated Palm Kernel Glycerides, Hydrogenated Palm Glycerides, Ozokerite, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Paraffinum Liquidum, Lanolin Alcohol, Ethylhexyl Triazone, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Alumina, Stearic Acid, Ricinus Communis Oil, BHT, Parfum, Limonene, Linalool, Citral, Tocopheryl Acetate, Ethyl/VA Copolymer, Propylparaben, CI 77891

 Cena: ok. 9 zł/3,6 g
Dostępność: zamówienie przez doz.pl, apteki wymienione na stronie: http://pharmacylaboratories.com/gdzie_kupic.php
Ocena: 2/5

5 komentarzy:

  1. wysusza usta- a to już nie kupię, bo i tak są wyschnięte!
    pozdrawiam
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja polecam balsam do ust Tisane --> KWC na wizażu

    OdpowiedzUsuń
  3. to niewybaczalne, ze wysusza usta!

    Niestety cieżko znalesc produkty tej firmy w sklepach czy drogeriach. Ja mam je u siebie tylko w chińskim centrum :P a storna firma cały czas w budowie :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na pytania odpowiem pod notką, w której zostały zadane.
Miłej zabawy :)!

Wszelkich spamerów proszę o opuszczenie tej strony. Nie, nie obserwujemy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...